Szukaj na tym blogu

niedziela, 30 czerwca 2019

Kolejne naparstki

Te naparstki przywieźli mi synowie w maju :) Ten metalowy pochodzi z północnych Włoch z okolic Bergamo. Lago di Como jest trzecim co do wielkości jeziorem Włoch, a zarazem jest to najgłębsze jezioro Alp i jedno z najgłębszych w Europie. Ma bardzo ciekawy kształt przypominający odwróconą literę Y.


Włochy - Lago di Como





Ten naparstek jest również od Kamila, przywiózł go ze Świnoujścia.




Szymon natomiast był w Krynicy Morskiej i wrócił z takim naparstkiem :) 



 Czyżby się umówili, bo naparstki mają bardzo podobny wygląd. Te nasze polskie grubaski są świetne.



I jeszcze naparstek z ostatniej chwili, od koleżanki syna, przywieziony z Teneryfy - hiszpańskiej wyspy na Oceanie Atlantyckim, leżącej w archipelagu Wysp Kanaryjskich.

 



Ja poczyniłam już pewne kroki i przygotowania do zrobienia półek na naparstki, mam nadzieję że czas wakacji będzie sprzyjający.

10 komentarzy:

  1. Fajne:) Jestem ciekawa tych półek!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli moje pomysły się klarują :) Potrzebna będzie pomoc stolarza, bo ja niestety nie mam takich narzędzi aby przeciąć sklejkę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, każdy taki naparstek wnosi do kolekcji coś nowego :)

      Usuń
  3. Świetne naparstki, zachwycił mnie ten z Teneryfy.Półeczka na takie skarby będzie na pewno ciekawie wyglądać.
    Pozdrawiam serdecznie Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dzisiejszy naparstek był totalną niespodzianką :) Chciałabym aby półeczka nie była banalna tylko miała to coś, zobaczymy czy się uda...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Śliczne naparstki. Szykuj im Aniu piękny domek i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty! Rzeczywiście ten metalowy pierwsza klasa! Trzymam kciuki w sprawie półek ;) i czekam na newsy i zdjęcia. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że naparstkowa kolekcja rośnie. Na półeczkach będą się pięknie prezentowały 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...