Szukaj na tym blogu

środa, 18 lipca 2018

Naparstki z Rzymu i Asyżu

W tym roku część wakacji spędziłam w Rzymie. Wiadomo, że miejsce jest urokliwie, pełne zabytków, pięknych zaułków, muzeów, fontann, kafejek..... i naparstków :) Tutaj wiedzą, co potrzebne jest do szczęścia. Mogłam kupić tylko malutkie pamiątki, bo bagaż nie mógł przekroczyć 10 kg, a taki naparstek to prawie nic nie waży :)
Kolekcja powiększyła się o kolejne tym razem przywiezione przeze mnie:


I jeszcze zbliżenia pojedynczych






Odbyliśmy też podróż pociągiem do Asyżu. Zakochałam się w tym miasteczku, piękne, ukwiecone uliczki, detale kute z metalu, które przyciągnęły mój wzrok, latarnie o wyjątkowych kształtach i ceramika ręcznie zdobiona tradycyjnymi umbryjskimi wzorami. Znalazłam naparstek tak właśnie zdobiony, musiał być mój :) Udało mi się nawet wynegocjować dobrą cenę. W innym miejscu podobnie zdobione były po 10 euro.





Teraz oprócz zdjęć,  odwiedzane miejsca będą mi przypominać naparstki.

14 komentarzy:

  1. Aniu Ty na pewno i na Alasce znalazlabyś naparstek :) Masz na nie oko :) Na pewno masz pie wspomnienia z tej wyprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To musiała być wspaniała podróż! A do tego jak wzbogaciła Twoją naparstkową kolekcję! Co jeden, to piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fantastyczne okazy z wyjątkowych miejsc. Zazdroszczę pięknej podróży. Najbardziej podobają mi się te metalowe i ten ceramiczny, ale ten z Ojcem Pio i Papieżem Franciszkiem bardzo cenne na pewno! Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna pamiątka z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnej wycieczki, też mi się taka marzy. A naparstki są wspaniałe!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne wspomnienia zaklęte w naparstkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe wspomnienia z cudownych miejsc!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdobycze do swojej naparstkowej kolekcji przywiozłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super naparstkowe zdobycze 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wszystkie, ale najbardziej przypadł mi do gustu ten ręcznie malowany :).
    Pozdrawiam
    http://my-thimbles.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...