Szukaj na tym blogu

wtorek, 3 lipca 2018

Kartki na BN 2018 - czerwiec

Kartka czerwcowa w zabawie u Uli wyglądała na bardzo prostą. Postanowiłam wybrać nieskomplikowany wzór do haftu i zużyć trochę resztek niteczek. Gwiazdek u mnie sporo :)




Myślę, że ten wzór świetnie wyglądał by na granatowej kanwie.



Mapka, wg której powstała kartka.
W tym roku po raz pierwszy mam ogródek z prawdziwego zdarzenia. Jestem bardzo szczęśliwa, bo roślinki szaleją :) Zostały dokarmione zrobionym przeze mnie kompostem, a teraz się odwdzięczają.


Od tygodnia przetwarzam ogórki :)




Z takim pomocnikiem wszystko się udaje. Ogórki "wymyśliły" sobie oryginalną podpórkę tzn. łodygę słonecznika.


Sałata lodowa już tak nie wygląda, urosła znacznie bardziej i dużo już zostało zjedzone :)
Pozdrawiam wakacyjnie.

18 komentarzy:

  1. Karteczka przepiękna, a ogródek to sama radość i zdrowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczna karteczka Aniu, a roslinki pieknie u Ciebie rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka:) W ogrodzie u Ciebie wszystko idzie jak burza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka magiczna karteczka :) Ogrodnik z Ciebie Aniu pierwszorzedny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka magiczna karteczka :) Ogrodnik z Ciebie Aniu pierwszorzedny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, urocza karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka! Zbiory dorodne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka. Faktycznie na granatowej kanwie świetnie wyglądałyby te gwiazdeczki. Własny ogródek to fajna sprawa. Widać, że pięknie Ci wszystko rośnie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć ogrodu! A karteczka bardzo udana, hafcik prześliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka śliczna. Delikatna w kolorze i nie przytłoczyły jej kolorowe gwiazdeczki.
    Ja w życiu jeszcze nie robiłam żadnych przetworów. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka śliczna :) jak haftujesz z resztek to możesz jeszcze zgłosić się do zabawy tutaj http://igielka-mb.blogspot.com/2017/12/575-wymiatamy-resztki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuję! Już zgłosiłam do zabawy.

      Usuń
  12. Zrobiłaś śliczną kartkę. Dobrałaś super hafcik :).

    Rzeczywiście wszystko Ci dorodne urosło :).
    Ja nie mam ogródka ale co roku sadzimy sobie na balkonie pomidory :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie oprawiony w karteczkę haft. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. O jacie! Ależ cudna ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super karteczka. Fajnie mieć taki ogródek i swoje, świeżutkie warzywa. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...