Szukaj na tym blogu

sobota, 18 sierpnia 2018

Kartki na BN - lipiec i sierpień

Moje wakacyjne kartki powstały jednocześnie i lipcowa i sierpniowa. Ula znowu przygotowała bardzo ciekawe mapki.
Moja interpretacja :)
Tu miałam pewien problem, bo nie posiadałam tagów, które mogłabym wykorzystać. Rozejrzałam się po garderobie i ku mojej radości znalazły się rzeczy z metkami, nawet kolory są świąteczne, wystarczyło je tylko odpowiednio ozdobić.

 

Z drugą mapką poszło już sprawniej. Kwiaty zrobiłam sama korzystając z kwiatów z dziurkacza ozdobnego, a ten środkowy wycinałam nożyczkami.


I jeszcze zestawienie dla Uli.


16 komentarzy:

  1. Piękne karteczki. Idealne interpretacje mapek:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i pomysłowe!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, kartki pierwsza klasa! Umiejętność wykorzystania różnych rzeczy do kartek bezcenna!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kartki. Idealnie wykonane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Bardzo ładne kartki :) Pozdrawiam serdecznie Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie kartki. Widać że papier też Cię Aniu lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eleganckie kartki. Widać że papier też Cię Aniu lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki!
    Świetny pomysł z wykorzystaniem metek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sympatyczne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczki! A pomysł na tagi - genialny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...