Szukaj na tym blogu

niedziela, 31 sierpnia 2014

Bobinka, inspiracje, relaks...

Robiąc porządki natknęłam się na plątaninę wstążeczek. Trzeba było coś z tym zrobić aby to jakoś ogarnąć, no i zrobiłam bobinkę. Wykorzystałam kartonowe opakowanie odpowiednio je przycinając i serwetkę w róże. Techniką decoupage ozdobiłam moją dość dużą bobinkę.



Wykończyłam ją lakierem z połyskiem, myślę że będzie przez to trwała.


Jak wiele z Was otrzymałam gazetkę Twórcze Inspiracje nr wrześniowy, którą przejrzałam z zainteresowaniem.


Szczególnie zainteresowały mnie wzory haftu krzyżykowego. Aniołki bardzo lubię więc pewnie doczekają się realizacji, na pewno nie będę się bawić w haft dwustronny :) Motywy ludowe ostatnio są bardzo trendy i takie wzory widziała bym u siebie ale w innych miejscach niż buty. Sam pomysł takiego ozdobienia i uszycia espadryli uważam za ciekawy i przydatny. Podobnie jest z plecakiem, dokładny opis poparty zdjęciami na pewno pomoże niejednej z nas uszyć sobie coś podobnego, niebanalnego i niepowtarzalnego. Amatorzy oryginalnej biżuterii też znajdą coś dla siebie.
Ogólnie gazetka ciekawa, z przyjemnością przeczytałam wyczerpujące informacje na temat dziergania, ale brakuje mi tu czegoś, takiego powiewu świeżości.

Sierpień był dla mnie bardzo trudny. Trzeba jednak brać się w garść, bo rok szkolny za pasem. Należała mi się chwila relaksu.... w lesie i na działce. Grzybobranie bardzo udane. Ale najważniejsze było przebywanie na łonie przyrody, niezwykłe żywiczne zapachy sosen, przyjemne zmęczenie nóg po spacerze na dywanach z mchu.


O tym, że nadchodzi wrzesień świadczą cudnie kwitnące łany wrzosów. Działka natomiast obdarowała mnie pysznymi jabłuszkami, mniam....
Wszystkim blogerkom życzę nieustającej weny w międzynarodowym Dniu Bloga :)

25 komentarzy:

  1. Piękna bobinka :)
    Miłych chwil w nadchodzącym tygodniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bobinka świetna.
    Twórcze Inspirację muszę kupić głównie z uwagi na plecak, który jest na stronie tytułowej.
    Pozdrawiam Ciebie Aniu bardzo serdecznie:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , wielkość na wstążki , pasuje , gazetka ciekawa , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne bobinki:) aniołków raczej na plastikowej kanwie nie dasz rady zrobić haftem dwustronnym(chyba nie dopracowali sobie a sami nie pokazali tyłu aniołka), ale reszta gazetki ujdzie-chociaz wole angielskie gazetki:)
    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plastikowej to ja jeszcze w ogóle nie próbowałam, a co dopiero dwustronnie :))

      Usuń
  5. Urocza bobinka!
    Życzę Ci, Aniu, przyjemnego powrotu do pracy i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się wraca, ale trzeba brać się w garść :)

      Usuń
  6. Bobinka idealna na wstążki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bobinki idealne . Nie znam tej gazetki więc trudno mi o niej pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bobinka cudnie wyszła, a odpoczynek z pewnością bardzo był Ci potrzebny. Spacer po lesie połączony z grzybobraniem jest czymś fantastycznym.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy taki czynny odpoczynek, a bobinka urocza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bobinka, a synek rośnie jak na drożdżach i pewnie nie jednrgo grzybka do koszyka wrzucił!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza bobinka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Aniu. I trzymajcie się dzielnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedziałm Aniu kochan że i to potrafisz - bobinka świetna i zapewniam znając twoj talent dojdziesz do wprawy - buziaki ślęMarii

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bobinki , potrzebuje ich mnóstwo , czas zrobic porządek z mulinami a o koronka nie wspomnę ,,
    Gazetki nie widziałam , ale czytałam różne komentarze ,,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...