Szukaj na tym blogu

sobota, 2 listopada 2013

Dla Xymci-dm

Dla Xymci-dm przygotowałam różne drobiazgi w związku ze złapaniem przez nią samych "5" na liczniku oraz z umówioną wcześniej wymianką naparstkową.
Zakupiony już dość dawno naparstek.
 

Zrobiłam też naszyjnik z mini różyczkami na czarnym tle, a do tego "łańcuszek" wykonany na szydełku tzw. sznureczek makramowy.


Powstały też słoneczniki - haft wstążeczkowy, które umieściłam w rameczce. No i podczas podklejania hafciku na tekturkę przedobrzyłam nieco z klejem, wycisnął się za mocno i popsuł ostateczny efekt. Normalnie chciało mi się płakać, a nie miałam już czasu żeby zrobić drugi. Beatko, przymknij na to oko.


Nie mogło też zabraknąć kartki. Do jej ozdobienia wykorzystałam papiery wizytówkowe: granatowy perłowy i złoty, gotowy kwiatek od Dobrej i quilingowe listeczki i ozdobniki.


Do tego dokupiłam tytanowe nożyczki do cięcia precyzyjnego, które Xymcia-dm wcześniej podziwiała u mnie.




Dorzuciłam też inne drobiazgi: magnes na lodówkę, miarkę krawiecką, kolczyki z czarnymi koralikami, mini tackę, notesik w kształcie samochodu dla synka i coś dla ciała :))


Bardzo ucieszyłam się z wiadomości, że wszystko się podoba, a to jest najważniejsze. Do tego jeszcze poczta spisała się na medal i szybciutko dostarczyła przesyłkę.
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko! Dziękuję za liczne odwiedzinki! Witam tych, którzy do mnie dołączyli w ostatnich dniach!

21 komentarzy:

  1. Tyle wspaniałych upominków - wszystko piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wspaniałej osoby, to trzeba się było przyłożyć :))

      Usuń
  2. Widzę, że pomysłowo, z sercem i "na bogato". Trafiłam zatem do duszy artystycznej przez wielkie "A". Pozwolisz, że zostanę na dłużej, by oko pocieszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję bardzo!
      Witam, rozgość się, a ja za chwilkę wpadnę z rewizytą.

      Usuń
  3. A ja byłam tylko o krok!..:( Ale co tam, Xymcia taka kochana kobieta, nie będę jej żałować.:) Śliczne wszystko!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty. Aniu potrafisz sprawić, że człowiek czuje się obdarowany najcudowniejszymi skarbami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamiar Anetko, aby sprawić radość :)) cieszę się, że się udało.

      Usuń
  5. Slonecznik jest super! I nic zlego w nim nie widze, wiec nie popsulas go! W koncu Piegucha nie klamie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc chyba na zdjęciu lepiej wygląda niż w rzeczywistości :))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie dziwię się, że się podobało ! Cudowności przygotowałaś - chylę czoła przed Twoimi umiejętnościami.Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cudeńka same !!! Talerzyk decou - podziwiam, wisiorek z haftem - cud !!! Naparstek - marzenie !!! Tyle prezentów dla jednej osóbki ?! Szczęściara :)) Pozdrawiam :))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze nie jestem Xymcia, oj szkoda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tez bym takie prezenty chciała :-)))) Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kto by się nie ucieszył - pakunek robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent, a naszyjnik cudny zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Xymcia- dm ( dm ważna sprawa hihihi ) jeszcze raz
    pięknie Ci dziękuję za Twoje serduszko i cudne
    prezenty kochana Aniu :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że ważna! już poprawiam :))
      Buziaki!

      Usuń
  13. Aniu - piękne wszystko, ja tylko jestem załamana - jakiś czas temu przesłalaś mi zawieszkę haftowaną w fioletowe róże - na aukcję - kupiłam ją bo bardzo mi się podobała - była śliczna; podobała - bo w czasie przeprowadzki tak ją schowałam że minął rok a ja nie mogę jej znaleźć....przekopałam już wszystko co mogłam a tak mi na niej zależało żeby ją kupić wspierając chore dzieci i nosić....i nie śmiem prosić o drugą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...