Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Dziękuję...

Kochani!
Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne, które dotarły do mnie w różny sposób. Dziś odebrałam kolejne od Małgosi na pięknej, ręcznie robionej kartce.


Dziękuję za to, że mnie odwiedzacie i pozostawiacie po sobie ślad w komentarzach. Jak to dobrze, że założyłam bloga i dzięki temu poznałam tyle twórczych, wyjątkowych osób, od których czerpię inspirację i rozwijam się, poznaję nowe, wciągające dziedziny rękodzieła.
Dziękuję, za to, że jesteście, bo warto być wśród was!

3 komentarze:

  1. Karteczka śliczna.My też Aniu cieszymy się że spotkałyśmy miłą ,pełną ciepła i pomysłów blogowiczkę.Pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod komentarzem Danieli:):):)
    karteczka to nic takiego:)
    dziś po Twoim telefonie własnie myślałam o tym że znamy się tylko z sieci a pomagamy sobie chwalimy się żalimy i jesteśmy razem i nie ma między nami konfliktów - żeby tak cudnie było w realu:)
    pozdrawiam i dzięki - Ty wiesz za co:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...