Szukaj na tym blogu

sobota, 21 stycznia 2012

3000 komentarz

Mam zwyczaj zostawiać komentarz na blogach, które odwiedzam. Robię to często, choć nie zawsze. Udało mi się zostawić 3000 komentarz na blogu Gosi. Jak widać warto komentować, bo jest to bardzo miłe dla blogowych koleżanek, a czasem można nawet za to mieć jakąś nagrodę, choć ona nie jest najważniejsza.
Wg mnie ważniejsze jest to, że możemy dzielić się swoimi doświadczeniami, czerpać pomysły, czasem coś sobie podpowiedzieć, doradzić lub po prostu swoją obecnością potwierdzać, że warto robić to, co robimy.
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, a zwłaszcza zostawiających po sobie ślad.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję Wygranej Aniu i zgadzam się w zupełności z Tobą w kwestii komentarzy,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą kochana i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej! I w 100% zgadzam się z tym co napisałaś o komentowaniu:)
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej! i oczywiście w pełni się zgadzam z tym, co napisałaś! :) zawsze robi mi się ciepło na sercu, jak widzę kolejny komentarz... a Wasze blogi uwielbiam podglądać i czerpać z nich inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  5. również gratuluję wygranej i proszę o cierpliwość - niespodzianka się robi:) jak tylko będzie gotowa - wyślę!
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...