Szukaj na tym blogu

wtorek, 23 sierpnia 2022

Truskawkowe biscornu

 Tematem sierpniowego wydania zabawy Kolorowe biscorniaczki są truskawki. Te owoce znajdują wielu amatorów i są wykorzystywane na różne sposoby. Ja, tak jak Mariola, uwielbiam te smakowite owoce. Na mojego biscorniaczka wybrałam bardzo smakowity wzór z truskawkami, trochę go zmodyfikowałam, a druga strona to też moja improwizacja.

Tak się prezentuje gotowe :)


Liście truskawek wykąpane po porannej burzy. Na środku dałam przezroczysty koralik, z powodzeniem może udawać kroplę deszczu.


Tak wygląda druga strona. Czy ktoś w ogóle widział takie truskawki, w takim kolorze? 



I jeszcze sam hafcik truskaweczek.





17 komentarzy:

  1. Bardzo smakowite biscornu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wszystko za sprawą smakowitych owocków :)

      Usuń
  2. Piękne, eleganckie w swojej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, lubię proste, a jednocześnie ładne wzory do haftu :)

      Usuń
  3. Urocze haftowane truskaweczki. Proste i efektowne. Nigdy nie widziałam truskawki w kolorze lila- róż. Obydwie strony wyglądają pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też takich nie widziałam, ale teraz pojawiają się różne krzyżówki, kto wie, może i w takim kolorze kiedyś będą. Na razie to tylko guziczek :)
      Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie i smakowicie poradziłaś sobie z truskawkowym biscornu:) Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też jestem zadowolona z efektu końcowego :) Jak na razie wywiązuję się z zabawy terminowo.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ładne, nigdy się nie podjęłam zszycia biscornu, a zawsze tak mi się podobały:) Zapraszam na czasdlahaftu.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zszywanie biscornu jest trochę mozolne, ale końcowy efekt wynagradza trudy :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Patrzenie na Twój igielnik powoduje, że ślinka zbiera się, by te truskawki spałaszować. :)
    Śliczny wzór wybrałaś . :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość do biscornu, wyjątkowo lubie je oglądać

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna poduszeczka, a hafcik na nim iście letni i apetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten wzorek truskawek i igielniczek wyszedł super :) :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...