Szukaj na tym blogu

czwartek, 11 sierpnia 2022

Choinka 2022 - sierpień

 Dziś przychodzę z sierpniową pracą w ramach zabawy u Kasi Choinka 2022. U mnie tradycyjnie już powstała kartka.





I banerek zabawy

Trwają wakacje więc jest trochę więcej czasu na działania kulinarne. Ostatnio rozsmakowałam się w sushi i spróbowałam swoich sił w samodzielnym przygotowaniu tego japońskiego przysmaku.

Przygotowałam pokaźną ilość. Wyszły przepyszne i zniknęły jeszcze szybciej niż się pojawiły :) Potrzebne będą powtórki.

Wszystkim życzę udanych wakacji i odkrywania tego, co jeszcze nie odkryte, rozsmakowywania się w tym, co tradycyjne, ale też próbowania nowości.

6 komentarzy:

  1. Super kartka! Hafcik pomysłowy. Reniferki superowe. Sushi nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka ze ślicznym hafcikiem. :)
    Wyszyłam tę choineczkę do mojego kalendarza adwentowego.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie jadłam sushi! Twoje wygląda pięknie. Kartka też.😃 Hafcik jest super, chyba też go kiedyś popełniłam..🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta karteczka :)
    Ale to sushi! Wygląda apetycznie, nigdy nie jadłam ale Twojego bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka, a sushi u mnie też szybko znika:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...