Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 października 2019

Wrześniowa kartka - parawan

Na ostatnią chwilę powstała kartka w kształcie parawanu w całorocznej zabawie u Uli. Forma prosta i urokliwa w swej prostocie. Moja interpretacja jest oszczędna w szczegóły, ale same papiery są na tyle ozdobne, że to wystarczy.



Zdjęcia robiłam późną porą więc są jakie są.



Banerek zabawy u Uli:
Wiele rzeczy się zadziało, stąd tak długa moja cisza na blogu. Powolutku wszystko się stabilizuje więc może uda mi się bywać tu częściej.

8 komentarzy:

  1. Super parawanik :) tak papiery robią tutaj robotę :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka, rzeczywiście, papier jest ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka:) Papiery dobrane super!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczny parawanik Aniu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, piękna kartka! Czekamy na więcej :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. :)
    Niech wszystko się dobrze poukłada.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super karteczka. Wspaniale dobrałaś kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka. Mam nadzieję Aniu że teraz już jest wszystko dobrze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...