Szukaj na tym blogu

wtorek, 9 lipca 2019

Lipcowa kartka pop-up

Wkrótce po tym, jak Ula ogłosiła zadanie na lipiec, a raczej na wakacje, w mojej głowie stoczyła się prawdziwa burza mózgu. Pojawiło się mnóstwo pomysłów na zrobienie kartki pop-up, a takiej formy jeszcze nie wykonywałam. Zrobiłam przegląd papierów ozdobnych i okazało się że żaden do mnie nie "przemówił". Wzięłam więc sprawy w swoje ręce i przygotowałam papier ozdobny metodą decoupage.


Dopiero w czasie pracy okazało się, że układ wzorów na papierze nie ułatwia pracy i trzeba wszystko dobrze przemyśleć, aby wyszła sensowna całość.

 




Do ozdoby wykorzystałam domki z wykrojników, a także elementy wycinane.


Tak wygląda kartka po złożeniu, gotowa do zapakowania w kopertę.


A tu  druga strona... na zdjęciu słabo widać, że śnieg skrzy się i błyszczy.





 Zrobienie kartki pop-up wymaga sporo pracy ale efekt daje dużo zadowolenia :)
I jeszcze banerek zabawy:
 Moja następna kartka chyba też taka będzie. Pozdrawiam.

21 komentarzy:

  1. Jak szybciutko!!!Świetnie poradziałaś sobie pomimo braku papierów :) super pomysł z tymi domkami, wyszło takie miasteczko :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam trochę czasu, a że baaaardzo chciałam spróbować zrobić taką formę kartki, to od razu wzięłam się do pracy :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. O rany ależ cudo!!!! Poradziłaś sobie doskonale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To moja pierwsza tego typu praca :)

      Usuń
  3. Wspaniała jest! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna:)
    uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko! Te bajkowe, ośnieżone domki rewelacyjnie oddają klimat BN.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki klimat BN kojarzy mi się z dzieciństwem :)

      Usuń
  6. wspaniały efekt końcowy karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podczas pracy nie mogłam się doczekać, kiedy skończę, żeby zobaczyć efekt końcowy :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, cieszę się, że dałam radę :)

      Usuń
  8. Ależ udany debiut, rewelacyjny pop up Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu! Debiut zupełny, bazę też robiłam sama, dzięki filmikowi Uli udało się :)

      Usuń
  9. Twój pop up jest genialny, tworzy jedną spójną całość. świetnie udało Ci się dopasować papierki. Ja jestem nim zachwycona !
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo mi miło! Powiem nieskromnie, że mi też się podoba :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Aniu, przepiękna i bardzo klimatyczna jest Twoja praca.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, cudna jest! Gratuluję!
    Pozdrawiam serdecznie. Dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...