Szukaj na tym blogu

czwartek, 25 lipca 2019

Kartka sztalugowa na imieniny

Polubiłam taką formę kartki, którą można ładnie ustawić i może dłużej cieszyć oczy stojąc na półce, czy na biurku. Do wykonania kartki sztalugowej okazją były imieniny blogowej przyjaciółki. Kwiaty najpierw kolorowałam, potem wycinałam i na końcu sklejałam. A tak wygląda całość:



Jako stoper służy napis z życzeniami :)






Na koniec pokażę jak wygląda moja sypialnia ;) Czy jest tu jeszcze dla mnie miejsce?


Pozdrawiam wakacyjnie i dziękuję za pochwały świątecznej kartki pop-up.

16 komentarzy:

  1. Kartka jest przepiękna!!!Aniu,ja też tak mam ze zwierzakami:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu!
      Kociaki wiedzą, gdzie im najlepiej :)

      Usuń
  2. Piękna karteczka w mojej ulubionej kolorystyce!
    Pozdrawiam Aniu i wszystkiego najlepszego na jutrzejsze imieniny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję! Tobie również wszystkiego, co najpiękniejsze!

      Usuń
  3. Fajna karteczka:) Koty opanowały teren maksymalnie;)))
    Wszystkiego najlepszego - radości, dobrych ludzi dookoła i zdrowia.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ukwiecona ta karteczka, piękności!! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zasypałam przyjaciółkę kwiatami!
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Imponująca kartka :)
    Ojej, ile kiciorków, a u nas tylko jedna i też się w pieleszach nieźle panoszy... ;)
    Pozdrawiam, serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie wszystkie kiciorki są moje. Te dwa na pierwszym planie to koty syna, zażywają u mnie wolności. Już widzę jak trudno im będzie wrócić do bloku :(
      Ja mam trzy, z czego jedna - Nela więcej czasu spędza na terenie firmy sąsiada niż u nas...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudna kartka, prześliczne kwiaty! Faktycznie Aniu, dla Ciebie nie ma już w sypialni miejsca. Piękne koty!
    Pozdrawiam. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cóż mogę poradzić, gdy mruczusie lubią wygody ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kartka jest przepiękna. Kolorowe kwiaty na ciemny tle, które dodaje tajemniczości i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka jest wspaniała. Śliczne wykonanie.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...