Szukaj na tym blogu

niedziela, 10 lutego 2019

Skrzynka - książka

Długo myślałam w jaki sposób nietuzinkowo zapakować zdjęcia na prezent. Myślałam o albumie, ale takich ozdobnych jeszcze nie robiłam, a i czasu niewiele więc ten pomysł odpadł. Olśniło mnie w sklepie papierniczym i z artykułami do rękodzieła. Wśród drewnianych skrzyneczek mój wzrok przykuła jedna, wyjątkowa, a mianowicie skrzyneczka w kształcie książki. Postanowiłam ją ozdobić, a do środka włożyć zdjęcia spakowane w koperty.
I oto jest!

Pierwszym pomysłem było ozdobienie jej metodą decoupage, ale odrzuciłam ten pomysł na korzyść bardziej eleganckiej wersji tzn. oprawa w płótno lniane. Na grzbiecie doszedł jedyny element ozdobny - koronka i wstążeczka. Na wierzchu dodałam papier ozdobny w stonowanych kolorach.



Wewnątrz delikatne ozdoby florystyczne, bo przeznaczona dla mężczyzny.



 Skrzyneczka została wyposażona w kluczyk, który będzie strzegł tajemniczej zawartości.


Mam nadzieję, że obdarowanemu się spodoba.

7 komentarzy:

  1. Jest przepiękna, Aniu!Miałaś doskonały pomysł i świetnie go zrealizowałaś. A kluczyk stanowi dodatkowy " smaczek".Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i wykonanie!!! Lubię takie nietuzinkowe a do tego praktyczne prezenty:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna:)i fajna alternatywa do albumów:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł! I piękne wykonanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i wykonanie! Obdarowany na pewno będzie zadowolony :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...