Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 lutego 2019

Kartka wielkanocna_2

Dziś prezentuję kolejną kartkę wielkanocną. Dziękuję za miłe słowa pod poprzednią, to mnie zmotywowało do działania. Znów powstał haft na lnie, który został umieszczony w centralnym miejscu kartki. Dodatków ma niewiele, ale taka właśnie mi się podoba.



Wykorzystałam tu digi stempel od jolagg.




Przed trzema dniami były walentynki i z tej okazji mój mąż "upiekł" takie wuzetki :) do tego kawka w okolicznościowym kubeczku.



Zaskoczył mnie tą słodką niespodzianką :)
Dziś Międzynarodowy Dzień Kota, pozdrawiamy z Dżońciem!


11 komentarzy:

  1. Kartka przepiękna!!! Bardzo mi się podoba.
    Słodka niespodzianka milusia:) Dżońcio też słodziak:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna taka jak jest. Wzorek bardzo mi się spodobał. Mąż stanął na wysokości zadania, widać, że wuzetka bardzo smaczna.:)Tygrys pozdrawia wszystkie twoje koty.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik, doskonale oprawiony i wykończony w postaci kartki!
    Taki mąż to skarb, niespodzianka bardzo romantyczna 💓
    Pozdrawiam kotka z okazji jego wczorajszego święta 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kartka wyszła Ci super!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, ale ciacho! Gratuluję talentu i zazdroszczę prezentu!
    Kartka piękna. Bardzo ładna kolorystycznie :) Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wielkanocna śliczna!Miło usiąść w Walentynki przy takiej wuzetce, z takim kubeczkiem! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, hm takiego męża można pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka :) Hafcik na lnie w tej oprawie wspaniale się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ta kartka. Takie nieprzekombinowane prace podobają mi się najbardziej. Brawa dla męża! Miły gest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka świetna, a mąż wpadł na fantastyczny pomysł :) i do tego wspaniale go zrealizował :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...