Szukaj na tym blogu

środa, 31 maja 2017

Z sercem

Z sercem - taka jest wytyczna na maj w wyzwaniu u Uli. Myślałam, że będę mieć kłopot ze znalezieniem wzoru bożonarodzeniowego z motywem serca, ale się myliłam. Wzorów jest całkiem sporo, tylko wybierać. Wybrałam prosty nieskomplikowany wzór, który by pasował do surowej oprawy z tektury falistej.




Powstała skromna kartka w złocie i czerwieni. Na poniższym zdjęciu widać jak śnieżynki się błyszczą (złoty papier metalizowany).


I jeszcze banerek :)
http://kulskowo.blogspot.com/2017/05/499-kartki-bn-2017-wytyczna-maj.html

16 komentarzy:

  1. Uroczy haft! Śliczna kartka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, błyszcząca karteczka.:) Ula to chyba najpierw sprawdza w sieci, czy da się zrealizować temat i potem go zapodaje, bo ja też dużo wzorów znalazłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że Ula sprawdza dostępność wzorów :)
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Świetny pomysł z tą tekturką falistą! Bardzo ciekawa kartka. Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto a jak wymownie! Po prostu piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś kartkę w zgodzie z naturą :) Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) Bardzo podoba mi się taka oprawa haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, bardzo klimatyczna kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, Aniu!
    Uwielbiam kolor kartonu w pracach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczka! Uwielbiam te hafciki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...