Szukaj na tym blogu

sobota, 27 maja 2017

Kartki na podziękowanie

Chłopca haftowało się bardzo przyjemnie, ale z backstitchami już tak łatwo nie było. Nie lubię, gdy igłę trzeba wbijać w środek, albo w połowie krzyżyka. Tu było to konieczne, aby uzyskać pożądany efekt. Dla tego efektu warto było się pomęczyć.
Trochę długo zastanawiałam się nad oprawą. Znalazłam dwie jednakowe rameczki w różnych kolorach, które odpowiadały mi pod względem wielkości. Postawiłam na prostotę więc w moich kartkach nie ma wielu dodatków. Dodałam jedynie okrągły napis, kilka kryształowych kwiatuszków i półperełki.

Zrobiłam dwie kartki, bo są dwie Panie w grupie Wojtka. Wzór odwrócony symetrycznie, żeby nie było tak samo :)







Nie pozostało już nic innego tylko pomóc dziecku napisać kilka słów podziękowania. Mam nadzieję, że kartki będą miłą pamiątką.

10 komentarzy:

  1. Na pewno zostaną docenione :) Są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś piękne i wyjątkowe upominki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, na pewno będą super pamiątką :) Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że panie będą zachwycone i wzruszone. Śliczny jest ten wzór i oprawa również.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne będą przypominać Wojtusia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :) Uwielbiam kartki na takie okoliczności - na zwykłe dziękuję dla kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowe kartki! Panie z pewnością je docenią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne pamiątki przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te podziękowania. Panie się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...