Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 sierpnia 2016

Wiosenne ptaszki - finisz

Dziś przyszła kolej na prezentację ostatniego hafciku, który znalazł się w zestawie do testowania. Tak jak poprzednie radosna, wiosenna kolorystyka sprawia, że haftuje się przyjemnie. Tu także pierwsze skrzypce grają backstitche, bez nich praca wygląda nijak i nie ma racji bytu.




Podsumowanie testu jest TU. Doczytałam jeszcze w instrukcji, że po zakończeniu haftowania należy przeprasować robótkę na lewej stronie. Nie miałam odwagi aby to zrobić! Uważam, że jest to zbędne, a ryzyko stopienia plastiku ogromne i nie znam hafciarki, która chciałaby narazić swoją pracę na zniszczenie takim zabiegiem.
Bardzo dziękuję zespołowi KOKARDKI za możliwość wypróbowania plastikowej kanwy. Mam nadzieję, że moje opinie będą przydatne.

13 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek. Bardzo mi się podoba ich wersja na patyczkach w doniczkach.:) A co do prasowania: patrz, byłam święcie przekonana, że plastikowa kanwa się nie gniecie...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze:) miły dla oka wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wzorek, z konturami rzeczywiście lepiej! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. To już cały zestaw pięknie będzie prezentowałs się u Ciebie w domku :)
    Nigdy nie prasuję plastikowej kanwy ...żal haftu i przypalonego żelazka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te wzory! Na pewno zZnakomite do dziecięcego pokoju, ale nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!! Pierwsze słyszę o prasowaniu haftu na plastikowej kanwie. Dobrze, że nie wyprasowałaś - szkoda Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...