Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 czerwca 2015

TUSAL 2015 - czerwiec

Nim się obejrzałam, a tu już czas na prezentację czerwcowego słoiczka.


Truskawki wirtualne, bo te prawdziwe znikają w zatrważającym tempie.
Dzieje się u mnie dużo. Muszę powiedzieć, że mam prawdziwego małego artystę :))

 W minioną sobotę mój żuczek miał występ w muszli koncertowej w parku, był to jeden z punktów pikniku. Duma mnie rozpiera!
Ja też mam swoje osiągnięcia na niwie zawodowej. Warto czasem zrobić coś więcej niż tylko obowiązki :))
Jeszcze trochę i będę tu bywać częściej, jeszcze tylko wypełnię tonę dokumentów, wydrukuję, odbędę kilka zebrań itd.

16 komentarzy:

  1. Zdolne dziecko po mamusi ;)
    Mój też będzie śpiewał na apelu
    żegnając 6 klasy i sporo imprez przez
    nami tylko mąż w Holandii buuuu :(((
    Truskawki u nas będą na końcu kaszubskie
    ale teraz zajadam się tymi od Was hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Po wakacjach kolejny etap, a teraz rozstania, tak to już jest :)
      Dla mnie wszystkie truskawki są pyszne!

      Usuń
  2. Gratuluję utalentowanego dziecięcia i Twoich osobistych osiągnięć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie Robaczki na scenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zdolnej pociechy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!
    Ach, ten czas jest też i dla mnie niesamowicie wypełniony pracą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i będzie można odsapnąć :)

      Usuń
  6. Gratulacje! I sukcesów Wojtusia, i twoich - będzie nagroda?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nagroda już jest :)) nawet dość cenna :))
      fajniusi tablecik

      Usuń
  7. Gratuluję małego artysty! Pozdrawiam sertdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdolnego synka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...