Szukaj na tym blogu

sobota, 12 lipca 2014

Letni ptaszek

Dziś ukończyłam drugi hafcik z trzech tworzących kolekcję. Tu tak, jak przy pierwszym z konewką, zrezygnowałam z tła, wyhaftowałam jedynie obłoczek. Ptaszek mimo niewielkich rozmiarów wymagał wielu kolorów muliny i aż cztery kolory backstitchy. Kiedy go wyszywałam siedząc na balkonie słuchałam ptasich treli :))


Obłoczek wyszyłam jedną nitką muliny aby podkreślić jego lekkość.



Myślę, że moja ptaszyna idealnie wpisuje się w tematykę wyzwania Szuflady na lipiec :)) 

pobaw się kolorami!
 
Jasna czerwień, ciepły żółty i odcienie brązu od karmelu do czekolady.



Dziękuję bardzo, bardzo za już oddane głosy w konkursie Coricamo. Jestem bardzo miło zaskoczona :))
Pięknej niedzieli Wam życzę!

25 komentarzy:

  1. Piękny ptaszek, owoc pracy i relaksu za razem :) Powodzenia na konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rozkoszny! Już jestem ciekawa, co jest trzecie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Wkrótce zabiorę się za trzeci, a za niedługo pokażę

      Usuń
  3. Śliczny hafcik, aż kipi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się co to za ptak z takimi żywymi kolorami?

      Usuń
  4. Ptaszki to wdzięczny motyw hafciarski, co zresztą widać u Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dugie małe cudeńko. Zakochaam się w ptaszynie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja też się w nim zakochałam :))

      Usuń
  6. Ptaszek cudny, lubię tą tematykę w haftach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaki wyszywa się bardzo przyjemnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Cudna ptaszyna , ciekawa jestem następnego haftu ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę cierpliwości :) Przygotowuję już nici.

      Usuń
  8. Ptaszek mnie zauroczył! Jest niezwykle piękny i delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny jest uwielbiam takie hafty

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten ptaszek, aż żal że na co dzień wokół nas takie nie fruwają...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękny ten ptaszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowny, taki kolorowy!Toż to rajski ptaszek!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w wyzwaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczny :) bardzo ciekawe kolory na fantastycznym kolorze kanwy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie ..masz wielki talet, i wielką cierpliwość...dziekuję za odwiedziny ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Znów cudny hafcik w bajkowych kolorkach. Niesamowity

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...