Szukaj na tym blogu

środa, 8 maja 2013

Wyróżnienia i gazetka

Bardzo miłą niespodziankę sprawiła mi Madziorek przyznając wyróżnienia "Za blogową przyjaźń" i "Liebster Blog". Bardzo Ci za nie dziękuję!


 „Nominacja do Liebster blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania Madziorka:

1.  olimpiada zimowa czy letnia? zimowa
2.  Harry Potter czy Zmierzch? ani to, ani to :)
3.  ulubiony owoc? truskawka
4.  Największa radość? moje dzieci, rodzina
5.  ulubiona zupa? jarzynowa-krem
6.  W jakim kraju chciałabyś mieszkać? trudno powiedzieć, wybór jest duży :))
7.  samolot czy statek? samolot
8.  lubię gdy mi się śni ...rozwiązanie jakiegoś problemu, który zajmował mnie podczas dnia
9.  gdybym mogła cofnąć czas... pewnie jedną ważną decyzję podjęłabym inaczej
10. uwielbiam słuchać.... ptasich treli nad ranem
11. od koleżanek blogowych chciałabym dostać.... to, co dostaję :) czyli zastrzyk pozytywnej energii, blogową przyjaźń i dziękuję WAM za to!


 Pod koniec kwietnia kupiłam kolejny nr gazetki "Twórcze Inspiracje".  Tym razem ze względu na ciekawy wzór haftu na kartkę ślubną i inne drobiazgi.



Też myślałam, żeby kiedyś zrobić taką prostokątną przykrywkę na koszyk z papierowej wikliny :)) A poniżej ciekawy wieniec z materiału.


Witam Judytę i edrlezi, które dołączyły do grona obserwatorów. Czujcie się jak u siebie!

14 komentarzy:

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...