Szukaj na tym blogu

wtorek, 26 czerwca 2012

Z jeansu

W szafie znalazłam kawałki jeansu i od razu przyszło mi do głowy kilka pomysłów, co z nim zrobić. Z dużych kawałków powstało jeansowe serce. Uszyłam je na maszynie do szycia. Na środku ręcznie przyszyłam szydełkowe serce z przestrzennym kwiatem w środku. Dookoła przeszyłam na maszynie serce czerwoną nicią.




Z mniejszych kawałków jeansu wykroiłam koła i uszyłam kwiatki. Jeden jest ciemniejszy, drugi jaśniejszy (wykorzystałam lewą stronę materiału). Do szycia wykorzystałam czerwony kordonek.
Z tego kordonka - Karat Ariadny, na szydełku zrobiłam trzeci kwiatek. Każdy kwiatek ma inny środek: mały jasnoniebieski koralik, duży ciemnoniebieski koralik, guzik obciągnięty czerwonym polarem.


Kwiatki połączyłam ogniwkami i ręcznie uszytą jeansową "tasiemką". Zapięcie to różyczka z resztek jeansu i pętelka.



Naszyjnik zgłaszam na czerwcowe wyzwanie w Szufladzie 


Należało stworzyć dowolną pracę kierując się ściśle wytycznymi:
- praca jeansowa: typowo materiałowa, lub papierowa z akcentem jeansowym.
- obowiązkowe szycie!
- praca musi być w kolorach kontrastowych z wykorzystaniem zasady łączenia barw.



 Miło mi Was gościć i czytać Wasze komentarze :))

18 komentarzy:

  1. prześliczne i bardzo pomysłowe! ten naszyjnik jest mega fajny! wprost kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły :)Naszyjnik jest powalający!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomity pomysł, świetne wykonanie i efektowne wrażenie! Powodzenia w tym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu alez Ty masz pomysly...stworzylas slicznosci...bardzo ale to bardzo mi sie podobaja...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anula pomysłowa kobitka z Ciebie!!! Piękne kwiaty i serducha. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę...Aniu ja nie wiedzim że Ty szyciowa jesteś;) piękne serduszko, wisior rewelacja...zestaw idealnie pasuje na wyzwanie;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba coś przeszyć, skrócić, poprawić, to sobie radzę. Niestety mam taką najprostszą maszynę, szyje tylko proste ściegi i zygzak.
      Marzy mi się taka nowoczesna :))

      Usuń
  7. Podziwiam Cię niezłe pomysły masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic się u Ciebie nie zmarnuje:) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  10. :)
    Dokładnie tak! Staram się wykorzystywać różne rzeczy i tworzyć z nich coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyzwanie wykonane celująco :)(to tak a pro po końca roku szkolnego).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna dżinsowa poducha.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ty jesteś wszechstronna! Tyle rzeczy robisz, a wszystko takie ładne! Jestem pod wrażeniem!
    Dziękuję Ci za odwiedzinki i krzepiące słowa. Już się wzięłam w garść, jest ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik jest zarąbisty:) ojjj bardzo mi sie spodobał,serducho tez swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszedł ten naszyjnik. Dziekuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się zapięcie - ta mała różyczka. śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...