Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 lutego 2023

Czapka entrelac

 Zima nie odpuszcza, nawet trochę śniegu dopadało ostatnio więc trzeba zadbać o ciepłe okrycia wierzchnie. Chustę wydziergałam na początku lata 2022 r., można ją zobaczyć TU, ale bardzo marzyła mi się czapka wykonana techniką entrelac. Miałam swoje przemyślenia jak się do tego zabrać, lecz pojawiało się też wiele wątpliwości i pytań, aż do momentu, gdy natknęłam się na filmik knitAnki, która w bardzo przystępny sposób wszystko wyjaśniła.


Na chustę wykorzystałam cały Kokonek więc na czapkę musiałam dobrać włóczki podobne kolorystycznie, ale nieco grubsze, żeby była cieplutka.



I takim oto sposobem powstał komplecik. Sprawdza się znakomicie.

Dziękuję za odwiedziny i dobre słowo :) Trzymajcie się cieplutko i bądźcie zdrowi!

7 komentarzy:

  1. Świetny komplecik w fajnych kolorach! Plecionka rewelacyjnie się prezentuje na chuście jak i na czapce :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Przepiękne! Robi wrażenie!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Robi wrażenie, naprawdę świetne kolory, piękna praca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komplet. :)
    Czapka jest fantastyczna! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory Aniu , komplet bardzo mi sie podoba, przypomina mi o wiosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka zrobiona entrelakiem wyszła rewelacyjnie. Chusta również wygląda super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...