Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 31 października 2022

Zabawy październikowe

 Październik nieuchronnie dobiega końca więc to ostatni moment na zaprezentowanie prac w zabawach całorocznych u Kasi i Uli.

Pierwsza kartka powstała w ramach zabawy Choinka 2022. Długo wahałam się nad wyborem wzoru do wyhaftowania, ostatecznie powstał reniferek. 




I jeszcze znak rozpoznawczy zabawy 


Na zabawę u Uli - Przepis na... co mi w duszy gra, powstała okolicznościowa kartka.





Ula, wszystkiego najpiękniejszego z okazji twoich imienin, które co prawda już minęły, ale w tym miesiącu prace są dedykowane Tobie. Mam nadzieję, że różowy przypadnie Ci do gustu.



10 komentarzy:

  1. Aniu, twoje karteczki są coraz piękniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna karteczka, super renifer:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Fajnie skomponowana ta z reniferkiem☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze karteczki, mnie najbardziej podoba sie ta z reniferkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Kartki z haftem zawsze u mnie wygrywają więc dziś reniferek wiedzie prym :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne karteczki Aniu.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu ja też zawsze mam problem z wyborem wzoru, po kilkanaście razy oglądam i kombinuję co by tu wyszyć 😉
    Reniferek słodziak i na karteczce bardzo uroczo się prezentuje. Kwiatowa kartka też śliczna!
    Pozdrawiam słonecznie😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki Aniu :) dziękuję Ci bardzo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...