Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 26 września 2022

Morskie biscornu w szarościach

 Kolejne, trzecie już biscornu gotowe w zabawie u Marioli. Zgodnie z wytyczną miało mieć morskie motywy.

Oto i moja interpretacja:



Druga strona z muszelką haftowaną i taką prawdziwą. Musiałam trochę pokombinować aby przymocować muszelkę. Wykorzystałam frezarkę do paznokci i zrobiłam nią niewielki otwór. Dzięki temu mogłam za pomocą malutkiego koralika przymocować muszlę.



W tle zapowiedź kolejnej chusty w morsko-niebiesko-zielono-białym kolorze.




Do morskiej tematyki pasował mi kolor szary, którego tu jest bardzo dużo: rybki, fale oraz brzegi biscorniaczka. Zgłaszam go więc do zabawy u Kasi - Kolorowy rok.



5 komentarzy:

  1. Aniu bardzo ładny biscorniaczek, są rybki i super pomysł z tą muszelką. Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł z tą muszelką. Biskorniaczek wyszedł niepowtarzalny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny igielnik i wspaniały pomysł na wykorzystanie prawdziwej muszelki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa interpretacja. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...