Szukaj na tym blogu

środa, 5 stycznia 2022

Kartki świąteczne i drobiazgi

 Święta minęły, a ja jeszcze nie podziękowałam za życzenia, które do mnie dotarły różnymi drogami. Dziękuję zatem z całego serca.  Najbardziej cieszą te wysyłane tradycyjnie :) 

Dziękuję Gosi z Mamelkowa




Gabrielowi


Beatce


Oprócz wielu innych prezentów wielką radość sprawiły mi drobiazgi: szydełkowa zakładka do książki


i naparstek z Kanady, z Vancouver



Moja kolekcja naparstków powiększyła się w ostatnim czasie, ale o tym napiszę wkrótce.

9 komentarzy:

  1. Aniu, pisałam Ci dziś w mailu. Przepiękna karteczka od Ciebie dotarła. Bardzo dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dotarła, szkoda tylko, że po świętach.

      Usuń
  2. Śliczne kartki i drobiazgi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście piękne :)
      Lubię je ustawiać na półce lub na biurku, spoglądać i myśleć o tych osobach, od których je otrzymałam.

      Usuń
  3. Kartki urocze 🙂
    Mam naparstki,chętnie wzbogacę Twoją kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mile zostałaś obdarowana:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczności dostałaś miłe upominki i piękne karteczki :). Musisz koniecznie pochwalić się całą kolekcją naparstków :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie małe dowody pamięci cieszą bardzo 🙂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...