Szukaj na tym blogu

środa, 7 kwietnia 2021

Podziękowania i podsumowanie

 Wielkanoc 2021 na pewno zapamiętamy wszyscy jako już drugą wyjątkową, ze względu na trwającą pandemię. Mimo tego, że już trochę oswoiliśmy się z obecnością koronawirusa, to nadal z tego powodu wiele rzeczy nie można robić. Kartek w tradycyjnej formie też wysyłamy o wiele mniej, jeśli w ogóle wysyłamy. Ja wysłałam całkiem sporo. Dziękuję bardzo za te, które dotarły do mnie, bo to dało mi namiastkę normalności, na powrót której z utęsknieniem czekamy.

Dziękuję Gosi z Mamelkowa obdarzonej licznymi talentami, kartka przepiękna.


Kamilowi :)


Gabrielowi :)


Promykowi :) Kartka z cudnym haftem w pięknej kwiatowej oprawie.


Tak się złożyło, że w Wielką Sobotę miałam urodziny, a jedna z blogowych Przyjaciółek niezawodnie o tym pamięta i uraczyła mnie misternie haftowaną kartką. Z całego serca dziękuję Justynko za pamięć.



Bardzo ucieszyła mnie kartka wykonana przez mojego Najmłodszego :)


Wszystkim bardzo dziękuję za życzenia, które napłynęły również inną drogą. 
W ferworze przedświątecznych przygotowań zapomniałam zrobić podsumowania zabawy całorocznej Wielkanoc przez cały rok 2020-2021. Wywiązałam się z niej w 100 %, gdyż wykonałam wszystkie prace terminowo. Ostatnie dwa zdjęcia dodałam, żeby nie było dziury :)

Dziękuję autorce bloga:

 https://theprimitivemoon.blogspot.com/2020/03/wielkanoc-przez-cay-rok-zapisy.html#comment-form

za trud prowadzenia zabawy, podsumowań i puszczam oko, aby zechciała kontynuować zabawę.

9 komentarzy:

  1. Aniu, ja też niezmiennie się cieszę, że Twoja karteczka do mnie dotarła:) To taki niezwykle miły gest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też uważam, że to bardzo miłe otrzymywać kartki, ale dla mnie równie przyjemne jest wysyłać.

      Usuń
  2. Twoja radość jest też moją radością!:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki otrzymałaś, Aniu.
    Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki są bardzo ładne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. To piękny zwyczaj wysyłanie kartek szkoda by go zaniechac. Piękne są te co dostał aż :)pozdrawiam i zapraszam na zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...