Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 października 2020

Prezent na urodziny

 Urodziny syna były okazją, żeby wykonać coś niebanalnego, co sprawiłoby radość i wywołało uśmiech na twarzy. Udało sie! Bo któż nie lubi otrzymać na "drobne" wydatki miliona? 

Kupiłam odpowiednią ramkę, a w środek wstawiłam przygotowaną zawartość pieniężną.



Prezent zrobił wrażenie i wywołał szczery uśmiech.



Kamil ma urodziny w Dniu Nauczyciela, tak się złożyło, że możemy razem świętować :)

Wszystkim życzę zdrowia w tym tak trudnym dla nas czasie.


13 komentarzy:

  1. Rewelacyjna kartka :D
    Podoba mi się zarówno pomysł jak i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To nie jest kartka :) wszystko umieściłam w ramce, za szkłem więc można postawić na komodzie lub powiesić na ścianie.

      Usuń
  2. Świetny prezent!
    Sto lat dla Kamila! Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilowi bardzo się spodobał :) Dziękujemy serdecznie!

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowe! Życzę twojemu synowi, by się to ziściło!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie jest mój tak do końca, ale ostateczny wygląd już tak :) Dziękujemy za życzenia!

      Usuń
  4. Super pomysł:) Można to z powodzeniem wykorzystać na "osiemnastkę" czy inne tego typu graniczne urodziny:))
    Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszego święta dla Was obojga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Gosiu! To były akurat "okrągłe" urodziny :) Myślę, że taka forma może być wykorzystana na wiele okazji.
      Przez te wszystkie obostrzenia związane z pandemią mogłam po raz pierwszy tak naprawdę świętować, miałam WOLNE.

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba, chyba wykorzystam pomysł, no i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Pomysł można wykorzystać na wiele okazji :)

      Usuń
  6. Rewelacyjny prezent :-)
    Wszystkiego najlepszego, oby za tym pierwszym milionem szły kolejne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla twojego syna. A pomysł na kartę był fajny i zainspirował mnie ...
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł i wykonanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...