Szukaj na tym blogu

czwartek, 28 maja 2020

Wielkanoc przez cały rok - maj

Maj to najpiękniejszy miesiąc w roku. Kwitnące kwiaty i unoszące się wszędobylsko zapachy bzów, konwalii dają nieziemską rozkosz dla zmysłów. Pracowite pszczoły robią co mogą, aby dotrzeć do każdego oczekującego na nie kwiatka. Ten nastrój radości i zapracowania jednocześnie udziela się wszystkim. Myślę, że taka jest moja kartka wielkanocna: radosna, nieskomplikowana, pełna swobody.





Na Dzień Matki moi synowie obdarowali mnie cudownymi kwiatami, a najmłodszy własnoręcznie wykonaną laurką.



Trzymajcie się zdrowo, a ja wracam do pracy zdalnej, która zajmuje mi bardzo dużo czasu.

6 komentarzy:

  1. Piękna kartkę zrobiłaś, a synowie pamiętali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczki, świetnie dobrałaś kolorki ;) Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka:) Piękne kwiaty od dzieci i piękna laurka.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosna i pozytywna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna delikatna kartka, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...