Szukaj na tym blogu

środa, 12 lutego 2020

Kartka pop up twist

Taka forma kartki była moim marzeniem, bardzo mi się podobał sposób, w jaki się rozkłada. Niestety aż do tej pory nie potrafiłam jej zrobić. Dzięki Uli, która zaproponowała kartkę pop up twist to się zmieniło. Kolejną wytyczną były śnieżynki i jeleń/łoś/renifer. Ja połączyłam obie wytyczne i oto co powstało.

 Jest jeleń, są śnieżynki i jest forma pop up twist :)


 Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego i na pewno powstaną kartki w takiej formie.


 Banerek zabawy całorocznej u Uli.

10 komentarzy:

  1. Prześliczna! Wspaniale poradziłaś sobie z tą formą i pięknie ozdobiłaś kartkę. Kolor - cudo.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna karteczka, bardzo mi się podoba jak ją ozdobiłaś. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną kartkę stworzyłaś! Czerwienie idealnie pasują do Bożego Narodzenia.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się w kwestii koloru :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Gratuluję-pięknie wyszła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka powstała :) w kolorach iście BN :) Cieszę się, że spałniają się marzenia podczas zabawy :)Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też spróbowałam tej techniki i też stwierdzam, że jest to bardzo prosta forma. A kolory iście świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Water Hack Burns 2lb of Fat OVERNIGHT

    At least 160000 men and women are using a simple and secret "water hack" to drop 2lbs every night while they sleep.

    It's very simple and works on anybody.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Get a glass and fill it up with water half the way

    2) And then do this strange hack

    so you'll become 2lbs skinnier as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...