Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 grudnia 2019

Grudniowa kartka - Free style

Szczęśliwie dotrwałam do końca zabawy u Uli i wykonałam ostatnią w tym roku kartkę. Wytyczne na grudzień pozwalają na dużą dowolność.
Ja wybrałam:
BN 2017 - lipiec - Matka Boska
BN 2016 - październik - gwiazda betlejemska
czerwiec - gwiazdka
styczeń - czerwony
BN 2019 - maj - sztaluga prosta





Tę kartkę robiłam razem z Wojtkiem, pasuje również do wytycznych grudniowych - free style
BN 2017 - lipiec - Święta Rodzina
BN 2016 - styczeń - czerwony
BN 2016 - marzec - kokardka
BN 2016 - luty - bombka
BN 2017 - sierpień - stajenka/szopka




Taką śliczną półeczkę w kształcie gwiazdki udało mi się znaleźć w sklepie :)

 
Banerek zabawy u Uli.


 Na koniec jeszcze kolaż ze wszystkimi kartkami bożonarodzeniowymi, które powstały w tym roku. Sama z przyjemnością przejrzałam jeszcze raz zdjęcia.

Uleńko z całego serca dziękuję za poprowadzenie tej zabawy, za niestrudzone dodawanie powstałych prac do galerii, za inspiracje i kursy wykonywania kartek. Dzięki temu odważyłam się spróbować nowych form. Wszystkim uczestnikom jestem wdzięczna za dopingowanie i dobre słowo.

7 komentarzy:

  1. I ja z przyjemnością obejrzałam te wszystkie kartki razem. Każda inna, wyjątkowa i śliczna. Różnorodność form wprost zachwyca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kartki powstały u ciebie przez cały rok.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Twoje karteczki i wspaniale prezentują się w kolażu:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Święta za pasem, Twoje cudne kartki będą jak znalazł! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki powstały :) Aniu pięknie dziękuję za cały rok Twojego uczestnictwa :) Wspaniałe prace powstały, bardzo, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki. Pracowita pszczółka z Ciebie Aniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki Aniu stworzyłaś, jest się czym zachwycać... Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...