Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 11 marca 2019

Kartka wielkanocna_5

Kilka wolnych chwil i powstała kolejna kartka wielkanocna, kolejna z haftem. Motyw baranka jest bardzo adekwatny do tej okazji i wyszywa się szybko. Napis wydrukowałam korzystając z pomysłu jolagg. 



Znów postawiłam na minimalizm, jedynym ozdobnikiem oprócz haftu jest "gniazdko" z jajeczkami.




 Niedawno obchodziliśmy Dzień Kobiet, moi panowie dosłownie zasypali mnie kwiatami :)




Dziękuję stałym bywalcom za odwiedziny i miłe słowa.

14 komentarzy:

  1. Aniu, fantastyczna kartka! Pomysł z napisem bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie bierzesz udziału w zabawie u Ani Iwańskiej, wpasowałabyś się w kwietniową odsłonę.;)Panowie stanęli na wysokości zadania (tak jak i moi, mam podobną kwiaciarnię w domu):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też żałuję, że nie przyłączyłam się do zabawy, myślałam że nie dam rady...
      Chłopcy zawsze pamiętają :)

      Usuń
  2. PRZEPIĘKNA karteczka!!! I cudne kwiaty:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Jakie piękne bukiety! Postarali się Twoi panowie, oj postarali!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze nie wszystkie, od męża dostałam piękne, białe azalie w doniczce :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna kartka :) Fajnie się prezentuje :))
    Kwiatów dostałaś moc !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Kwiatów jeszcze trochę przybyło :)

      Usuń
  5. Piękna kartka, a hafcik mnie zachwycił. Piękne kwiaty, brawo panowie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka śliczna, ten napis dookoła świetnie wygląda.
    A te kwiaty! Toż to cała łąka! Przemiłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka!
    Kwiatami faktycznie zostałaś zasypana;)
    Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...