Szukaj na tym blogu

wtorek, 15 stycznia 2019

Nowy wzór - nowa chusta

W minionym roku udało mi się zrobić próbkę entrelaca na drutach. Marzyła mi się chusta zrobiona takim wzorem. Nowy rok, a więc nowe postanowienia i chęć działania. Włóczka kupiona już pół roku temu prosiła aby się nią zająć :)
Początki chusty już są, a robi się ją bardzo przyjemnie.


Uwielbiam to przenikanie się kolorów :)



Włóczka Angora Active YarnArt jest bardzo milutka w dotyku. Skład: 75% akryl i 25% mohair.
Wkrótce mam nadzieję pokazać postępy pracy.

12 komentarzy:

  1. Zapowiada piękna chusta, już to co powstało właśnie takie jest! Bardzo ciekawy wzór.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna... Też już robiłam próbki i mam zamiar zrobić enterlakiem chustę na imieniny dla koleżanki, mam nadzieję, że podołam:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie super :) oby tak dalej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu - nie wiedziałam ,że też lubi robótki na drutach. Czekam na kolejne odsłony pięknej chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta tym wzorem wygląda rewelacyjnie! Kiedyś podglądałam na youtube, ale stwierdziłam że to jeszcze nie na moje możliwości.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta wychodzi spod drutów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam,ja nie mogę załapać jak się robi ten wzór:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten wzór j kolory piękne, wspaniałą będziesz miała chustę.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam talent i wykonanie! Pięknie się zapowiada. U mnie jakaś zniżka formy i spowolnienie. Mam nadzieję, że przejdzie jak najprędzej! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda na skomplikowane, ale wiem że dajesz radę z takimi rzeczami:)
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolorki i wykonanie. Będzie cudoooooo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...