Szukaj na tym blogu

czwartek, 17 maja 2018

Niezwykłe naparstki

Już od pewnego czasu cieszę się z posiadania niezwykłych naparstków. Nie chodzi tu o ich urodę, choć są piękne, lecz o to w jaki sposób do mnie dotarły. Syn mojej koleżanki z każdej podróży przywozi mi naparstek, jest to niezwykle wzruszające, że młody człowiek pamięta o takich rzeczach. Ale ostatnio zaskoczył mnie totalnie! Przywiózł naparstek ze swojej podróży poślubnej :) Wzruszył mnie do łez...
Oto on




Mało tego jeszcze tłumaczył się, że ładniejszych nie było.
Moi synowie też pamiętają o naparstkach, ale to już bardziej zrozumiałe. Ten naparstek został przywieziony z wyjazdu na majówkę.



I jeszcze jeden przywieziony przez rzeczonego już niezawodnego Damiana z Anglii.





Mała rzecz, a ile historii, opowieści i wzruszeń ze sobą niesie.

9 komentarzy:

  1. Naparstki śliczne, dobrze mieć takie osoby, które pamiętają o Tobie, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny gest! Podoba mi się ten bokserski :) Kto by pomyślał, że boks może też być motywem na naparstku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To niezmiernie miłe gdy ktoś pamięta o nas. Niby drobny gest a daje potężną dawkę dobra!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, ale najbardziej wzrusza pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Niedługo będziesz miała naparstki ze wszystkich krajów świata.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja się powiększa, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,że o Tobie pamiętają i super naparstki dostajesz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, dobrzemieć takich znajomych,którzy o nas pamietają. Pozdrawiam
    http://my-thimbles.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, wyjątkowe prezenty! To jedna z najmilszych odsłon naszego zbieractwa :) Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...