Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 kwietnia 2018

Pierwsze w Polsce Spotkanie Kolekcjonerów Naparstków

7 kwietnia spotkaliśmy się w Klubokawiarni Jaś i Małgosia. Do Warszawy przybyły osoby kolekcjonujące naparstki z całej Polski, a nawet ze Szwajcarii. Organizacją zajęła się Agnieszka, którą dzielnie wspierał Mąż Paweł. Z tego miejsca chciałam Wam bardzo podziękować za trud i poświęcony czas, za niezwykłą oprawę, gadżety. Tak, jak pisały już niektóre koleżanki, nasze spotkanie w niczym nie przypominało spotkania osób, które w realu widzą się po raz pierwszy. Wspaniała atmosfera, nieustające żarty i rozmowy towarzyszyły nam na każdym kroku, bo łączy nas wspólna pasja. Miejsce spotkania też okazało się być tym odpowiednim, najpierw przy kawce na górze, a potem zeszliśmy do podziemi.


Zostaliśmy rozpieszczeni różnymi upominkami. Od Agnieszki: pamiątkowa torba, naparstek (stworzony chyba na to spotkanie, popraw mnie jeśli się mylę), kubek, plakat, a wszystko pięknie opracowane graficznie, w jednym stylu, ze smakiem.


 Asia dla każdego przygotowała kury, obłędnie pachnące lawendą.


Czyż ten kubek po odwróceniu nie przypomina naparstka? Taka wersja XXL :)
Klubokawiarnia też dorzuciła swoje gadżety.





 Dzięki Jadzi moje marzenie o naparstku z Bolesławca się spełniło. Bardzo Ci dziękuję :)



Zrobiłam też parę fotek telefonem, chyba wyszły nie najgorzej.








Pozdrawiam wszystkich uczestników naszego spotkania i mam nadzieję do zobaczenia za rok.

21 komentarzy:

  1. Aniu super opisałaś nasze spotkanie,było rewelacyjnie,przyjechałam do domu tak pozytywnie naładowana:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Mimo natłoku różnych obowiązków ja też cały czas myślami wracam do naszego spotkania.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny i rzetelny opis naszego cudnego spotkania Aniu:) Pozdrawiam serdecznie ...i do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takim spotkaniu, czuje się niedosyt i chce się jeszcze...
      Ale marzenia się spełniają :)

      Usuń
  3. Dokładnie tak było :)Bardzo się cieszę ,ze miałam okazję Ciebie poznać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, że mogłaś uczestniczyć w takim świetnym spotkaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super! Poznałam niezwykłe, pozytywnie zakręcone osoby. To daje duży zastrzyk energii :)

      Usuń
  5. Ale czad!!! Fajnie jest na pewno spotkać się z ludźmi, którzy mają podobnego "fisia" :))) prezenty też świetne! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz pojęcia jak fajnie! Prezenty przypominają o tych chwilach...

      Usuń
  6. Alez Wam zazdroszczę. Dlaczego ja mam do Was tak daleko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Ciebie nie było. Może następnym razem się uda :)

      Usuń
  7. Super spotkanie, fajnie spotkać się z osobami o podobnym zainteresowaniu - pewnie buzia Wam się nie zamykała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) Nasze rozmowy wyglądały tak, jak byśmy się znały od dawna.

      Usuń
  8. Aniu, bardzo się cieszę, że się podobało i dziękuję serdecznie za przybycie! Jak już pisałam, bez Was nic by się nie udało! Zdjęcia super i piękna relacja. P.S. gadżety były projektowane specjalnie z myślą o naszym spotkaniu, ach! i wychwyciłaś, że kubas miał być takim właśnie naparstkiem ;) Ślę serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie przeczuwałam, że to wszystko przygotowane z myślą o spotkaniu :)

      Usuń
  9. Z opisu i zdjęć widać, że spotkanie było udane :) I wzbogaciłaś kolekcję o nowe gadżety naparstkowe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknienapisane, Ja też się ciesze, że Was poznałam, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie należeć do takiego kolekcjonerskiego grona :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    Genting Crown

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...