Szukaj na tym blogu

piątek, 2 marca 2018

Kartki na BN 2018 - luty

Na luty Ula przygotowała mapkę z gwiazdą. Od razu skojarzyły mi się wzory haftu, gdzie gwiazda gra główną rolę. Jeden z tych wzorków został przeze mnie wykorzystany.



Papier przygotowałam metodą decoupage.





Haft bez konturów wygląda nijako, lubię porównywać takie kolorowe plamy z wersją ostateczną haftu.



Mapka wg której w lutym wykonujemy kartki.
http://kulskowo.blogspot.com/2018/02/640-kartki-bn-2018-lutywytyczna.html
Ta kartka powstała jako pierwsza. Serwetka z gwiazdą bardzo się prosiła, aby ją wykorzystać 




Teraz trzeba się bardziej skupić nad kartkami wielkanocnymi.

19 komentarzy:

  1. Piękne obie wersje ! Chociaż ja jako nie wyszywająca zawsze doceniam precyzję i urodę haftów ,zatem Mikołąjowa naj,naj ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie piękne! Podziwiam bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki! Takie dopieszczone w każdym szczególe, no i ten haft... Śliczny i super wkomponowany.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne, ale pierwsza z haftowaną gwiazdką rewelacyjna!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie śliczne! Druga bardzo mi przypadła do gustu. Lubię tego typu zestawienie kształtów,arabesek. Kolory też bardzo moje... Połączenie różnych odcieni różu, zieleni, turkusów daje świetny efekt.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej pracy przy kartkach wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu cudowne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać włożone serducho w kartki . Cudne !!!! Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki bardzo mi się podobają :).

    Oj, tak hafty o wiele lepiej wyglądają z liniami :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki przygotowałaś, Aniu!
    Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łądne kartki Aniu :) A aura pogodowa rzeczywiście bardziej sprzyja świętemu Mikołajowi niż pisankom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki ale bardziej urzekła mnie ta z haftem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kontury cuda działają :) Śliczne kartki!
    Ta z haftem najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu obie cudne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...