Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 września 2017

Mela i Nela

Zaniedbałam bloga, ale były ważne powody tego stanu rzeczy, a mianowicie przeprowadzka. Od 12 sierpnia mieszkamy w nowym domu. Moje marzenie o domu z ogródkiem się spełniło :) Nawet nie wyobrażacie sobie ile rzeczy można upakować na 50 m2 w bloku. Teraz cieszę się przestrzenią, choć jest jeszcze mnóstwo rzeczy do zrobienia, sprzątania itp. Kocurro oczywiście przeprowadził się z nami. Już po trzech dniach, czyli 15 sierpnia dołączyły do niego dwie niesamowicie urocze koteczki, które dostały imiona Mela i Nela. Oto one:

Mela

Nela

 

zazdrosny niesamowicie Kocurro


Taaaki słonecznik wyrósł mi w tym roku, przewyższył mnie prawie dwukrotnie, a ja do niskich nie należę :)



Miło mi, że zaglądacie :)

21 komentarzy:

  1. Jeszcze raz gratulacje! Super, że spełniłaś swoje marzenie.:) Cała trójeczka jest rozkoszna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję nowego gniazdka! Kociaki słodkie a słonecznik imponujący:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Gniazdko jeszcze wymaga dopieszczenia :)

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego na nowych włościach. Niech się Wam dobrze mieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję domu i kotów nowych:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Koty już się na dobre zadomowiły :)

      Usuń
  5. Piękne uczucie gdy marzenia się spełniają :) Kotki słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak Madziu! Zwłaszcza, gdy czeka się tak długo :)

      Usuń
  6. Niech się Wam dobrze mieszka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, jakie śliczne puchate dziewczyny. Niech się ładnie z Kocurem dogadują! Czekam w takim razie na więcej relacji z Twoich nowych czterech kątów. Marzenia się spełniają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili jedzą z jednej miski :) ale początki były trudne. To marzenie się spełniło :)

      Usuń
  8. Własny domek z ogródkiem, mam nadzieję, że i mi się spełni to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech się Wam szczęści w nowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, że Twoje marzenie się spełniło!
    Kociaki przesłodkie :-)
    A słoneczniki i u mnie w tym roku rosną jak szalone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Aniu :))) Życzę powodzenia i spełniania kolejnych marzeń.
    Co do słoneczników to moje w tym roku poszalały - jeden miał kilka odnóg one jeszcze kilka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie, sielankowo .Przyjemnego mieszkania w nowym domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w nowym domu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...