Szukaj na tym blogu

czwartek, 13 kwietnia 2017

Zając niesie dobre życzenia

W ramach pewnej prywatnej wymianki przygotowałam parę drobiazgów. Zaczęłam od kartki, haft powstał już dość dawno, a potem dołączyły dodatki, scrapki, które pomogły skomponować całość.



Nie są to kolory, które Madzia lubi najbardziej, ale odrobina niebieskiego też się pojawiła :)



Ktoś musiał kartkę z życzeniami dostarczyć więc szybciutko uszyłam zająca w kratę. Tym razem niebieskości jest więcej :)




Były jeszcze kupione drobiazgi ale nie załapały się na zdjęcie. Kartki wielkanocne dotarły do adresatów więc w kolejnym poście będzie prezentacja.

11 komentarzy:

  1. ale śliczna kartka super kolory😊 a zajączek równie uroczy miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka :) Zajączek jest uroczy :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I kartka, i zajączek najwyższych lotów.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miła wymianka:) Karteczka i zajączek są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zając w kratkę bardzo mi się spodobał :)
    \Karteczka również niezwykle urocza.Fajne rzeczy przygotowałaś na wymiankę.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczka :)i zajączek. Ja też bardzo dziękuję za swoją karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace, Wesołych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezencik :)Wesołych i Radosnych Świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...