Szukaj na tym blogu

sobota, 25 marca 2017

Szachowy eksploding box

Stało się! Po raz pierwszy zrobiłam eksploding box. Okazja jest wyjątkowa, a mianowicie symultana szachowa z mistrzem, który rozegra ją z dziećmi. Wypada podziękować za takie spotkanie, a chciałam żeby było to coś niezwykłego i niespotykanego, stąd wybór padł na pudełeczko. Dzięki wskazówkom blogowych koleżanek udało się bezproblemowo (Violu, wielkie dzięki!).


Skoro jest to prezent dla mężczyzny więc i kolorystyka bardziej męska: czerń, biel z akcentami czerwieni. Czarny papier wizytówkowy pięknie się mieni, niestety nie widać tego na zdjęciach, natomiast biały, na bocznych ściankach jest perłowy.



 W środku motywy szachowe: papier w szachownicę (kupiony zupełnie nieoczekiwanie, w zupełnie nietypowym miejscu), w centrum umieściłam królową. Królowa jak przystało na damę nie powinna być "naga" stąd zyskała czerwoną suknię przyozdobioną perełkami.


Na bocznych ściankach pudełka umieściłam cytaty związane z grą w szachy.







Jestem bardzo zadowolona z efektu.
Dziękuję Wam za tyle miłych słów pod ostatnimi postami. Witam nowe osoby, które do mnie zawitały :)

16 komentarzy:

  1. Aniu, miałaś cudowny pomysł na oryginalny prezent! Wykonanie - mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, tak mi coś chodziło po głowie i musiałam spróbować :)
      Dziękuję za pochwały!

      Usuń
  2. Papier Cię lubi Aniu! Wykonałaś prawdziwą perełkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ale gdy się ma wspaniałą nauczycielkę to wszystko wychodzi :)

      Usuń
  3. Aniu wyszedł fantastycznie, wszystko idealnie wpasowane i dopracowane. Dla Mistrza będzie niezwykłą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, jeszcze raz dziękuję! Mam nadzieję, że się spodoba :)

      Usuń
  4. O, ja cię! Pierwszy raz? No, podziwiam i zazdraszczam, też chcę tak umieć! Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny box, z pewnością się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent zrobiłaś! Uwielbiam jak ludzie robią coś z myślą o konkretnej osobie. To od razu się czuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz ? Wygląda jakby to byś kolejny, ale na pewno nie pierwszy raz. Mistrzowskie wykonanie. Pomysł na takie podziękowanie - rewelacyjny!
    Aniu - bardzo udany debiut ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna pamiątka z życzeniami dla miłośnika szachów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł - wykonanie mistrzowskie :). Super pomysł z cytatami i z królową na czele :). Mistrz będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pudełko! Bardzo pomysłowe!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł! Pudełko wyszło fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega fajny pomysł i świetne wykonanie! Bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...