Szukaj na tym blogu

niedziela, 26 lutego 2017

Rozbrykane owieczki

Zacznę od podziękowań za wszystkie niesamowicie miłe komentarze dotyczące szydełkowej owieczki. To miód na moje serce :)
Pozostaję nadal w tym temacie, tym razem rozbrykane owieczki wyhaftowane krzyżykami.Tak naprawdę to krzyżyków tu niewiele, więcej jest konturów i trochę french knotów. Wykorzystuję kawałki kanwy, które pozostały po innych haftach.



I tym sposobem Lusia ma towarzystwo :)



Hafcik z rozbrykanymi owieczkami przygotowałam z myślą o kartkach wielkanocnych.
Miłej niedzieli.

24 komentarze:

  1. Wypatrzyłaś świetny wzorek :) Urocze rozbrykane wełenki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu! Wzorek zmodyfikowałam nieco i dodałam od siebie trawkę, powstawała spontanicznie podczas haftowania :)

      Usuń
  2. Świetny,szybki wzorek ;) Fajnie prezentuje się hafcik w towarzystwie owieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko rzeczywiście te owieczki robi się szybciutko, wystarczył dzisiejszy ranek :)

      Usuń
  3. Świetny,szybki wzorek ;) Fajnie prezentuje się hafcik w towarzystwie owieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny,szybki wzorek ;) Fajnie prezentuje się hafcik w towarzystwie owieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I nic się nie zmarnuje;)Ja też wykorzystuje resztki materiałów na małe wzorki.Fajne owieczki idealne na karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię niepotrzebnie wyrzucać rzeczy, które mogą się przydać. Tak właśnie jest z kawałkami kanwy, trzeba tylko dopasować wielkość haftu.
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Bardzo rozbrykane te owieczki, ale tez bardzo milusie!, T niżej szydełkowa - tylko mogę westchnąć, żebym to ja tak umiała! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik :) będzie śliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Z niecierpliwością czekam na wiosnę i na Wielkanoc, słońce, słońce...

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne owieczki, też mam je w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zostawiam zawsze małe kawałeczki kanwy. Świetne te owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołe owieczki :) pewnie brykają na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocze rozbrykane owieczki a to Lusia ma z kim brykać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To na pewno wyjdzie super kartka! Bardzo mi się podobają te owieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne, wesołe owieczki :) Ja też lubię wykorzystywać materiały do końca i staram się zużyć resztki kanwy o nitek na takie małe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesoły, ekspresowy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki rozkoszny wzorek! Uwielbiam takie. Wyobrażam sobie, jak to będzie śliczna kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabawne i milusie!Lusia wygląda na zadowoloną! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorek idealny na kartkę! Urocze owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wesołe owieczki takie jak się liczy do snu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...