Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosenne ptaszory

Moją tęsknotę za wiosną zmniejszam sobie wykonując wiosenne ozdoby. Ptaszory uszyłam przy okazji szycia innych większych rzeczy, ale wykończenia doczekały się dopiero teraz. Początkowo miały być zawieszkami, lecz koncepcja się zmieniła. Teraz są elementem wiosennej ozdoby. Wieniec z witek wierzbowych przechodzi już kolejną metamorfozę w zależności od pory roku.


Ptaszory w całości recyklingowe : ) Do ich uszycia wykorzystałam resztki dżinsu, swetra, polaru i koronki.

Słońce świeci coraz częściej, to i nastrój coraz lepszy :)
Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Fajne ptaszory :) I na wianku bardzo fajnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ptaszeczki. Kolory cudne i świetny recykling :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe ptaszyska:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne i wiosenne, jeszcze przy słoneczku które ostatnio często gości w Twoim domku wiosna na całego :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachniało wiosną i wielkanocą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach jakie wiosenne te ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie :) szkoda tylko, że nie śpiewają bo by może wiosna szybciej zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może teraz na dobre zagosci u nas juz wiosna,dzięki Twoim ptaszorką,są śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ptaszorki milutkie i kolorowe, a cała dekoracja świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny wianuszek!:)
    śliczniutkie ptaszki uszyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie śliczne zdjęcie z ptaszkiem w doniczce! I od razu ten ptaszek skradł moje serce!:))
    Wieniec pierwsza klasa.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz jasna ptaszek dżinsowy też jest urokliwy, żeby nie było, że tylko jednego chwalę.;)

      Usuń
  12. Fajniutkie ptaszorki. Wianuszek pięknie z nimi wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna wiosenna ozdoba :) Ptaszek sweterkowy jest naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to juz tylko wiosny wygladac , ptaszyny juz masz i jakie śliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  15. ten tęczowy ptaszek jaki cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ptaszki wspaniałe na tym wianuszku prezentują się cudnie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne i nic się nie marnuje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim ogrodzie piecuszki śpiewają [czy to nie Twoje ?]- świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł jak i wykonanie tego wianka z ptaszorami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorowo i od razu czuć wiosnę , fajne ptaszory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze ptaszorki ! bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...