Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 7 stycznia 2013

U mnie już luty :)

Hafciki Lizzie Kate są tak urocze, że od razu zabrałam się za wyszywanie lutego. Już wczoraj był gotowy :) Zamiast guziczków zastosowałam drobne koraliki, które dopełniają kwiatuszki. Z efektu jestem bardzo zadowolona.

Kanwa biała, 14 ct.
 nici: mulina Ariadna
koraliki TOHO 110, kolor Grape Lined

Pojawiły się też nowe nr gazetek. W każdej znajdę coś, co mnie zainspiruje.



Od wczoraj nie opuszcza mnie euforia spowodowana informacją o wygranej w TUSAL-u 2012. Tak szczęśliwego początku roku wcale się nie spodziewałam. Cichutko wzdychałam do tych cudeniek przygotowanych przez uczestniczki zabawy i marzyłam o wygranej. Czasem marzenia się spełniają :)))))
Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej !!! a gazetki naprawde inspiruja, hafcik na luty przesliczny a te koraliczki dodaja takiego malutkiego piękna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedzę w gazetce nawet coś szydełkowego? musze przejrzeć;)
    Haft wspaniały, cudny kalendarz bym zrobiła z nich w przyszłym roku;)
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne ale ja też nie mogę się doczekać, ciekawe co dostaniesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha :)) prawie wszystko wiadomo, bo zdjęcia są zamieszczone na blogu organizatorki CyberJulki, ale zdjęcia to nie to samo co oryginał.

      Usuń
    2. Myślałam że niespodzianka, niespodzianka. Ale to prawda co innego na żywo, no i w końcu Twoje namacalne :)

      Usuń
  4. Jako, że luty to zimny miesiąc, więc to piękne serduszko ociepli go!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny motyw, bo wykonanie to wiadomo - perfekcja:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz gratulacje!:)) Czy teraz zamierzasz wziąć się za marzec?;)Też mam Kram z Robótkami - w tej chwili wisi na ścianie, bo wykorzystuję super kalendarz, który jest w środku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      U mnie też już wisi na ścianie :)
      Na marcowy wzorek muszę poczekać.

      Usuń
  7. Ani się obejrzymy a Ty do końca stycznia cały kalendarz wyhaftujesz :)) A wygranej gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej Aniu:)! warto warto marzyć!!
    a serduszko prześliczne:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieto, ale masz szczęście - gratuluję!
    Luty wspaniale wygląda z tymi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę te obrazki mają w sobie wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu gratuluje wygranej z calego serducha....lutowy hafcik sliczny..gazetki tez interesujace...bylam ostatnio w Empiku,ale Weny jeszcze nie mieli...

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej w Tusalu , to Ci się
    dopiero cudnie rok zaczął i oby taki
    już był do końca - szczerze życzę ;)))
    Moje serducho też już na tamborku , Twoje
    wiadomo wyszło ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie mogę, gratulacje:))))) a z lutym podgoniłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...