Szukaj na tym blogu

niedziela, 30 stycznia 2022

Szydełkowy baranek

 Biorę udział w zabawie Pascha 2021-2022 i mimo dużego poślizgu w wykonywaniu comiesięcznych prac, nie poddaję się mając nadzieję na nadrobienie zaległości. Na styczeń przygotowałam szydełkowego baranka. Robiłam go bez żadnego schematu, tak po prostu wzięłam włóczkę, szydełko i puściłam wodze fantazji.  



Gdy tylko poskładałam go w całość, a brzuszek wypełnił się miękką ociepliną, od razu zaczął brykać. Sprawdził stan mojej zieleni na parapecie :)



Chwilę później zakumplował się z kotem Dżońciem, który niczego nie przeczuwając spał w najlepsze.



Potem pobrykał na świeżo pokolorowane promarkerami kwiaty :)



Czy to ten silnie wiejący wiatr tak go unosi wszędzie? Nie wiem! Wiem na pewno, że jest bardzo towarzyski i ciekawy świata :)

Na koniec, na przekór deszczowo-wietrznej aurze pokażę zdjęcie wschodu słońca. Takie zapierające dech w piersiach widoki były ostatnio. Obraz zmieniał się z minuty na minutę, aby za chwilę ustąpić miejsca oślepiającemu słońcu :)

Trzymajcie się zdrowo i cieszcie się każdą chwilą!


12 komentarzy:

  1. Śliczny baranek, w dodatku wesoły i psotny!
    Ładny wschód słońca uchwyciłaś! Jak z bajki!
    Udanych ferii zimowych, dużo relaksu i wytchnienia od zawodowych obowiązków, Aniu!
    Pozdrawiam serdecznie. U mnie też bardzo dziś wietrznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolutki ten baranek:) Kwiatki też super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolutki ten baranek:) Kwiatki też super! My dziś mieliśmy podobny zachód słońca:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baranek powstał z tęsknoty za wiosną :)
      Poranne wstawanie ma swoje dobre strony w postaci takich widoków.

      Usuń
  4. Ale świetny kudłaty baranek! Bez schematu, sama? Chylę czoła!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tak mnie naszło :) Zastanawiam się czy nie wyszyć mu jeszcze oczu i pyszczka.

      Usuń
  5. Zarówno baranek jak i wodze fantazji super

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeuroczy i to futerko jakie fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...