Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 stycznia 2022

Choinka 2022 - styczeń

 Zapisałam się do całorocznej zabawy u Kasi Choinka 2022. Przygotowałam kartkę, w której kolor biały i zielony dominuje. Hafcik mimo, że maleńki to powstawał na przestrzeni sześciu miesięcy :) Tak, tak! Pierwsze krzyżyki postawiłam pod koniec czerwca ubiegłego roku. Miała powstać kartka w poprzedniej edycji tej zabawy, niestety dopadła mnie jakaś niemoc twórcza, a i innych obowiązków było co niemiara. Dopiero teraz ulitowałam się nad bidulkiem i pomyślałam: tak nie może być! Z nową siłą dokończyłam maleństwo i znalazłam pomysł na oprawę na kartce.




Do wykonania kartki wykorzystałam oprócz haftu, papiery ozdobne, własnoręcznie wykonany napis, kwiaty poinsecji z foamiranu, elementy dekoracyjne ze sznurka.


Gałązki świerkowe narysowałam i pokolorowałam promarkerami, a następnie wycięłam. 




Na koniec dołączam banerek zabawy u Kasi.


Kartka spełnia również kryteria w zabawie u Uli - Pomysł na... co mi w duszy gra.  Są kwiaty, sznurek i kolor zielony (linia pozioma). Wysyłam więc też na tę zabawę, będzie to już druga kartka w tej zabawie :)




19 komentarzy:

  1. Super karteczka! Hafcik uroczy a te gałązki świetnie tu pasują:) Myślałam, że to jakieś gotowce! A tu taka niespodzianka:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Niestety gotowców nie było, a jak to mówią potrzeba jest matką wynalazków, to sobie zmalowałam. Promarkery też długo nie były używane :)

      Usuń
  2. Dobrze, że skończyłaś hafcik, bo ten samochodzik jest super! Kartka wyszła świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ucieszyłam, mała rzecz, a cieszy. Najbardziej cieszy mnie to, że wyszywanie sprawiało mi ogromną radość :)

      Usuń
  3. Śliczna kartka. Uroczy samochodzik!
    Hobby to świetna rzecz, ale czasem doba za krótka, a tu koniec semestru i sprawozdania czas zacząć pisać...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mi najwięcej czasu zajmują oceny opisowe, a do tego dochodzi cała reszta :)

      Usuń
  4. Super karteczka, fajne świąteczne autko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny hafcik to i kartka wyszła śliczna;) Kwiaty poisencji przepiękne;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka. Podoba mi się dołączenie tych kwiatuszków do haftowanego elementu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚŁiczny hafcik i super kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny hafcik fantastycznie oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu nie masz pojęcia, jak ja uwielbiam świąteczne autka! Takiego, jak Twoje jeszcze nie widziałam...więc krteczka mnie naprawdę zachwyciła:)
    Bardzo się cieszę,że bierzesz udział w zabawie:)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna karteczka Aniu. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka. Hafcik i kwiatuszki. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzialam wzorek tego autka,ale nie sądziłam że jest taki fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne świąteczne autko i piękna karteczka z nim 🤩
    Trafiłaś z tym wzrokiem w 10! Zabawa też ma autko na banerku😉
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna kartka Aniu :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna świąteczna kartka. Uroczy haft.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...