Szukaj na tym blogu

środa, 2 lutego 2022

Na niebiesko

 Czy może być Wielkanoc w niebieskościach? Według mnie jak najbardziej :) W takich właśnie odcieniach niebieskiego powstała kartka wielkanocna, tak mi zagrało w duszy...



Ula, w całorocznej zabawie Przepis na... co mi w duszy gra, zaproponowała bingo. Wybrałam linię poziomą: niebieski, napis, wstążka.
Niebieskiego to u mnie na kartce jest w nadmiarze :) Napis wykonałam promarkerami, a wstążka stworzyła ramkę wokół haftu.


Kartka wielkanocna więc oczywiście bierze udział w zabawie Pascha 2021-2022


W trakcie pracy też zrobiłam zdjęcie. 



Bingo zaproponowane przez Ulę:



16 komentarzy:

  1. Niebieski pasuje do wszystkiego i taka monochromatyczna kartka wielkanocna jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu! Czasem mam ochotę na dodanie dużej ilości ozdób, ale tym razem postawiłam na minimalizm.

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba! Śliczna ta wyszywana pisanka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Wzorów jest całe mnóstwo, a ten przykuł moją uwagę i zanim się obejrzałam pisanka wyła wyhaftowana :)

      Usuń
  3. Śliczna kartka. Kolor niebieski dobrze się spisuje. Uroczy hafcik. Spojrzałam i pomyślałam- holenderska.
    Też marzy mi się hafcik w różnych odcieniach niebieskiego. Ale póki co prawie nie haftuję. Przy sztucznym świetle męczą się oczy. Cieszę się, że dnia przybywa i może pomyślę choć o jakimś maleństwie haftowanym. Narobiłaś mi ochoty na niebieskości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A wiesz, że też miałam takie skojarzenia, że holenderska :)
      Dobre oświetlenie to połowa sukcesu, dobrze, że już dni robią się dłuższe. Czekam na Twoją pracę!

      Usuń
  4. Oczywiście, że może być w niebieskościach:) Bardzo ładna karteczka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Kolor nie taki oczywisty jak na to święto :)
      Uściski!

      Usuń
  5. W niebieskich kolorach też śliczna kartka wyszła. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że może być w niebieskosciach.. Świetna karteczka :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik ! Piękna cała karteczka ! Bardzo ładnie wykonałaś napis ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka. Fajna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kwiatowe jajeczko pięknie wygląda w każdym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkanoc jak najbardziej może być niebieska jak niebieskie wiosenne niebo. Piękny wzór haftu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...