Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 stycznia 2022

Przepis na... co mi w duszy gra - styczeń

 Nowy rok - nowe zabawy, a raczej te, w których już brałam udział, tyle że kolejne edycje. Zdecydowałam się na dwie i to wystarczy, bo przy wielu obowiązkach, którym muszę sprostać to i tak dużo :) W drugiej edycji zabawy Przepis na... co mi w duszy gra możemy wybierać wytyczne, obecnie jest to bingo. 

Przygotowałam kartkę dla koleżanki, która rozpoczęła nowy etap - wyższy szczebel w pracy zawodowej, aby zerkając na tę kartkę mogła nas miło wspominać.


W bingo wybrałam skos: wykrojnik, zielony, stempel, ale pasuje też linia pionowa: kółko, zielony, napis.





Kartka zachwyciła obdarowaną więc mój cel został osiągnięty.



6 komentarzy:

  1. Ja też jestem zachwycona:) Piękna karteczka. Te kwiaty tworzą taki swoisty wianek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, przepiękna kartka. Zachwycająca kompozycja, w świetnie dobranych kolorach!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, rewelacyjne kolory i kompozycja :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka super, piękny ten kwietny wianek! Przyznam, że początkowo nie zauważyłam zieleni... ;) Ale jest, jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, przyjemna kolorystyka, na pewno wywoła same miłe wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie dziwię się wcale, że koleżanka zachwycona, bo kartka jest zjawiskowa;) Wszystko tak pięknie ze sobą współgra, że nie można oczu oderwać;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...