Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 marca 2021

Choinka 2021 - marzec

 Trochę to dziwne, że przed Wielkanocą u mnie jest kartka na Boże Narodzenie. Zabawa u Kasi jest całoroczna więc trzeba się wywiązać z zadania terminowo :) Wybrałam haft, który równie dobrze może kojarzyć się z wiosną, bo sikorki są u nas obecne przez cały rok. Bardzo lubię wyszywać te ptasie maleństwa pełne wdzięku i krasy. 


Owalną, drewnianą rameczkę ozdobiłam metodą decoupage,  wykorzystałam tą samą serwetkę, taką jak do ozdobnej kartki w tle.



Sikora bogatka więc i ramka zyskała "bogatszą" oprawę w postaci złotego papieru.



Niebieska, szyfonowa wstążka z kokardką dopełnia i ożywia całość. 


Cieszę się, że udało mi się zdążyć na czas, bo inne przedświąteczne sprawy i nie tylko, pochłaniają wiele czasu. Baner zabawy u Kasi dopełnia formalności.



7 komentarzy:

  1. Piękna ta sikorka. I jak dobrze jej kolorki zgrywają się z całą kartką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik śliczny, kartka przepięknie skomponowana - czego chcieć więcej? Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka. Sikorka urocza, a kolorki świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, cudny hafcik i oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásna sýkorka, nádherná pohľadnica :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ptaszyna na fajnej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...