Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 marca 2021

Anioł i koszyczek ze sznurka

 Ze sznurkiem polubiliśmy się już dawno temu. Wytworów powstało niewiele, gdyż czekają na to, aż będę mieć więcej czasu na przyjemności i na tworzenie. Okazją do sięgnięcia po sznurek było przygotowanie upominku dla Kasi za 12000 komentarz, który u mnie zostawiła. Jej blog niewątpliwie kojarzy się z aniołami więc postanowiłam, że jeden tam powędruje i w(s)padnie z wizytą. Zainspirowałam się pracą, którą dostrzegłam na Pintereście.



Aniołeczek trochę obrósł w piórka :)





Koszyczek jest dość duży i z pewnością pomieści różne drobiazgi, które każdy rękodzielnik posiada.


W całości został wykonany ze sznurka bawełnianego o grubości 3 mm w kolorze naturalnym.



Przed wylotem w podróż odbyła się próba wytrzymałości, koszyczek okazał się nawet dość wygodny :)



Na zbliżające się święta w koszyczku nie mogło zabraknąć pisanek.



Dorzuciłam też trochę różnych materiałów do scrapbookingu i coś na ząb. Przesyłka dotarła i wiem, że sprawiła dużo radości.


Kochani, dziękuję za wszystkie Wasze komentarze. Dbajcie o siebie, o zdrowie swoje i bliskich.

15 komentarzy:

  1. Piękne rękodzieło! Miłą niespodziankę przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że niespodzianka była miła :)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przepiękny anioł i cudna zawartość paczuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też ten anioł się podoba :))

      Usuń
  3. Aniu, przepiękny Anioł i koszyczek. Sznurek dzięki Twoim zdolnością zyskał bardzo na urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu, okazuje się, że sznurek jest bardzo wdzięcznym tworzywem.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Cudny anioł. :)
    Super koszyk - przyda się na pewno.
    Paczka bogata i smakowita. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :) Chciałam, żeby było coś do ozdoby i coś praktycznego do wykorzystania na co dzień.

      Usuń
  5. Aniu, no, cud, miód, malina! Zaskoczyłaś mnie, anioł jest mega piękny. Koszyczek i jajeczka również robią wrażenie - Kasia będzie zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam taką informację, że jest bardzo zadowolona, szczególnie anioł ją ucieszył :)

      Usuń
  6. No właśnie... zeżarło mi cały komentarz:-)( dla informacji blog sie długo ładuje przez gadżet z najczęściej komentującymi)
    Jestem u Ciebie z rewizytą, po raz pierwszy w odpowiedzi do komentarza pozostawianego u mnie. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja sentencja na zdjęciu głównym. Zgadam si e z nią w 100% .( Jak byś nie wiedziała mam 60+)
    Ze sznurkiem i makramą miałam krótki epizod ale mnie nie porwał. Dlatego też odziwiam bardzo Twojego Anioła. Koszyczek też cudny i za takie się na pewno zabiorę jak tylko czas pozwoli. Reszta prezentów tez urocza i na pewno sprawiła Kasi dużo radości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś :)
      Usunęłam ten gadżet i rzeczywiście teraz strona ładuje się szybciej.
      Ze sznurkiem mam do czynienia od niedawna, a w planach wiele do zrobienia o ile czas pozwoli.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Aniu, Anioł jest rewelacyjny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Aniu !
    Wróciłam do żywych po chorobie i spieszę aby jeszcze raz ogromnie Ci podziękować za cudowny prezent, który mi tak niespodziewanie sprawiłaś! Bardzo mnie zaskoczyłaś bo zupełnie się nie spodziewałam żadnej wygranej więc zaskoczenie było podwójne. Wszystko co przygotowałaś się piękne, każdy przydaś wykorzystam z radością a cudowny anioł i koszyczek zajęły juz honorowe miejsce przy moim biurku. Wszystko oczywiście pokażę na blogu bo tymi cudami trzeba się pochwalić <3 Jeszcze raz ogromnie Ci dziękuję za tą wspaniałą niespodziankę, która mnie tak uradowała.
    Uściski zasyłam serdeczne :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nádherný a zaujímavý anjel, milujem anjelov :-)
    Určite potešil.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...