Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 marca 2021

Wielkanoc przez cały rok - marzec

 Dziś prezentuję kartkę marcową w zabawie całorocznej u Małgosi Wielkanoc przez cały rok. Wykorzystałam grafikę z ptaszkami w gniazdku, a do tego doszły scrapki i wycinane kwiaty oraz napis.



Kilka warstw papierów ozdobnych, a do tego taśma dystansująca i powstał efekt przestrzenności.



Kartkę zrobiłam wcześniej, żebym mogła ją wysłać przed Wielkanocą. 


Autorce bloga:  https://theprimitivemoon.blogspot.com dziękuję za prowadzenie zabawy, piękne zestawienia naszych prac. Mam nadzieję, że zabawa będzie kontynuowana :)

Wszystkim odwiedzającym dziękuję za komentowanie. Dobrego dnia i całego tygodnia!

11 komentarzy:

  1. Piękną kartkę wykonałaś, bardzo mi się podoba, te kolory, motywy, pełno w niej wiosennych motywów :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest! Przepięknie skomponowana i te super wiosenne kolorki...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka w delikatnych wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna karteczka:) Podoba mi się jak połączyłaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka,taka kolorowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała!
    Zachwyca mnie ta kompozycja, tak przemyślana pod każdym względem. Śliczne elementy i kolory.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka w ślicznej kolorystyce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczkę, ślicznie zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...