Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Wielkanocne życzenia

 Kochani, z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam dużo zdrowia, radości i nadziei na lepsze oraz błogosławieństwa od Zmartwychwstałego.


Takie kartki przygotował nam Wojtek i wręczył w Wielką Sobotę. Ja pomogłam mu w napisach i naklejeniu na bazę do kartek.


Ja przygotowywałam potrawy świąteczne, a Wojtek zajął się pisankami.



Świątecznym hitem okazało się ciasto kora dębu, a robiłam je po raz pierwszy. Wyszło nie za słodkie, z kremem, po prostu pyszne.



Takie krokusiki zakwitły mi w ogródku, pierwsze kolory wiosny :)



Niesamowity zapach unosi się od kwitnących fiołków, które przycupnęły sobie przy ogrodzeniu, w trawie. 


Miłego i zdrowego świętowania!

10 komentarzy:

  1. Dobrych i spokojnych świąt wielkanocnych!
    Miłą Wam Wojtuś przygotował niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Sam by pewnie nie wymyślił, mieli taką pracę na plastyce więc połączył przyjemne z pożytecznym. Wyszło miło :)

      Usuń
  2. Serdeczności ode mnie :) Wspaniałe kwiaty i smaczne ciasto widzę u Ciebie. Synek przygotował wspaniałe dekoracje, jaki duży chłopak z niego!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kwiaty ucieszyły mnie bardzo, bo fiołki zakwitły na moje urodziny, taka miła niespodzianka. No, fakt! Chłopak rośnie jak na drożdżach.

      Usuń
  3. Kartki przygotowane przez Wojtka są śliczne, bardzo oryginalne. Nigdy nie robiłam takiego ciasta- wygląda apetyczne.
    Miło patrzeć na wiosenne kwiaty, tym bardziej, że pogoda w Święta nas nie rozpieszcza.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To ciasto robiłam po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. Kwiaty cieszą, tym bardziej, że innych jeszcze nie ma.

      Usuń
  4. Ciasto o nazwie kora dębu - nie znam, ale chętnie się z nim zapoznam :))
    Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę wszystkiego dobrego i niech nadejdzie nowy, lepszy czas ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto spróbować, bo ciasto wszystkim bardzo smakowało.
      Oby czas panowania koronawirusa był krótki, bo przyczynił się do śmierci wielu osób (w sobotę zmarł mąż mojej siostry ciotecznej)

      Usuń
  5. Jak miło popatrzeć na kwiatki.. U mnie na święta pogoda na minusie ze śniegiem w pakiecie.. Magnolia już miała pąki i podejrzewam że zmarzła.. Ciastem zaintrygowałaś. Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam poświątecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...